Vanzarile de autovehicule (automobile si utilitare usoare) sub marca Dacia au crescut cu 24,3% in primele sase luni din acest an, de la circa 211.500 unitati la putin peste 263.000 unitati. Astfel, a fost compensata usoara scadere a marcii Renault, iar intregul Grup Renault a iesit in cele din urma pe plus.
Luata individual, marca Dacia a crescut cu 23,4% in primele sase luni din acest an, la peste 263.000 unitati, dintre care 245.500 automobile (+22,7%) si 17.500 vehicule comerciale (+52,9%).
Marca Renault a inregistrat o usoara scadere, la 1,063 milioane unitati comercializate, dintre care 906.400 automobile (-1,1%) si 157.100 vehicule comerciale (+6,7%).
Si marca Renault Samsung Motors a crescut, insa volumele sunt mult mai mici decat in cazul Dacia. Este vorba despre aproape 39.000 automobile comercializate (+32,9%) in primul semestru.
La nivelul Renault Group cresterea a fost de 4,7% pe toata linia de produse (automobile si utilitare usoare), cu un total de 1,365 milioane unitati, dintre care 1,190 milioane automobile (+3,9%) si 174.650 vehicule comerciale usoare (+10,1%).
Cele mai mari piete pentru Grupul Renault au fost, in primele sase luni din 2014, Franta, Brazilia, Rusia, Germania, Italia.