Meridian Auto, unul dintre cei mai mari dealeri din tara, va deschide in aceasta vara in zona Pipera din Bucuresti un centru de vanzari cu showroom si service, dupa o investitie de 4,5-5 milioane euro, a spus Catalin Boteanu, directorul executiv al Meridian Vest. Toate cele 80 de showroom-uri Dacia din tara vor fi modernizate pana la sfarsit de 2015, iar Meridian Vest din cartierul bucurestean Militari este primul care adera la concept.
Meridian Auto are showroom-uri in vestul Capitalei si in sud, iar acum patru luni a inceput construirea unui nou centru de vanzari auto in Pipera, nu departe de showroom-urile Porsche Romania. Constructia va fi gata in circa trei luni, dupa investitii de 4,5-5 milioane euro, a spus Catalin Boteanu, director executiv Meridian Vest. Intrebat cum de a decis compania sa deschida in showroom intr-o perioada atat de grea a pietei, el a spus ca managerii au ales sa fie optimisti in ceea ce priveste viitorul pietei auto.
Declaratiile au fost facute la un eveniment organizat de Dacia care a prezentat modul in care vor arata noile showroom-uri ale marcii care vor fi modernizate pana la final de 2015, principalele schimbari fiind la partea de mobilier si de zona primire clienti. Primul showroom din tara care a fost renovat este cel detinut de Meridian Auto in vestul Capitalei, in acest urmand sa fie deschisa si o cafenea unde clientii pot urmari pe camere video ce se intampla in service cu masinile lor.
Proiectul pilot de la Meridian Vest va fi implementat si in Europa, in unele tari, Franta aplicand deja un plan de amenajare interioara a showroom-urilor Dacia, denumit Dacia Evolution. In toata Europa Dacia are 824 de showroom-uri, iar in toata lumea sunt 1.324, in 42 de tari.
Meridian Auto a vandut la centrul de vanzari Vest circa 850 de masini Dacia anul trecut, iar pentru anul in curs, Meridian Vest are o tinta de 1.050 de unitati, superioara anului bun 2011 cand s-au depasit o mie de masini. Pentru Renault, tinta este de 250 de masini pentru anul in curs la Meridian Vest.
La evenimentul de presa, Thomas Dubruel, director comercial al Dacia si Renault Romania, a prezentat rezultatele comerciale ale Dacia in primele patru luni, marca avand aproape 30% pe piata masinilor noi, cu vanzari de peste 7.500 de unitati. Logan berlina si break-ul MCV si-au gasit peste 3.200 de clienti, Sandero si Stepway au trecut de 1.600, iar Duster, de 1.500.