Renault lanseaza un motor turbo diesel modern, supraalimentat cu doua turbine, care poarta denumirea comerciala 1.6 Energy dCi 160 Twin Turbo. Este vorba despre un propulsor de 1.598 cmc ce dezvolta o putere maxima de 160 CP (CP) si un cuplu maxim de 380 Nm, fiind comparabil ca performante cu o unitate de 2 litri, doar ca emisiile si consumul sunt cu 25% mai reduse.
Utilizarea a doua turbocompresoare secventiale face ca motorul acesta sa ofere cuplu mare la turatii joase si putere mare la turatii ridicate, potrivit producatorului, care spune ca la crearea acestui propulsor a folosit cunostintele adunate prin participarea in Formula 1.
Presiunea de injectie in motorul 1.6 Energy dCi 160 Twin Turbo este de 1.800 bari.
Motorul corespunde normelor Euro 6 si va fi utilizat pe viitoarele modele Renault de clasa D (inlocuitorul lui Laguna) si E (inlocuitorul lui Espace).