Audi a deschis primul showroom-model de noua generatie in Berlin, Germania, si spune despre el ca este „virtual”. Desi prezenta sa fizica este incontestabila, termenul de virtual asociat acestui showroom vine de la faptul ca incinta este dotata cu sunet 3D si ecrane pe care clientii pot vedea „lumea Audi”.
Noul concept de showroom se cheama Audi City si pana acum exista trei astfel de centre, in Londra (Marea Britanie), Beijing (China) si acesta din Berlin (Germania). Cel din urma este singurul „virtual”.
Diferenta majora fata de showroom-urile traditionale este data de faptul ca toata gama Audi este prezentata in showroom virtual, iar pe panourile multimedia clientii isi pot configura masina dorita. In general showroom-urile erau limitate din punct de vedere al spatiului si nu puteau fi expuse toate modelele, in toate configuratiile posibile.
Odata cu Audi City din Berlin debuteaza si „Audi select”, un serviciu prin care clientilor le este oferita posibilitatea sa aleaga si sa schimbe pana la trei modele Audi pe an, in baza unei taxe lunare fixe.
2 comentarii
bullshit! Mai bine isi revizuiesc preturile care au luat-o razana. Si nu ofera nimic in plus fata de Mercedes si BMW.
ofera calitate peste mertz