TRW Automotive, companie americana prezenta in Romania din 2004, va deschide la Roman o fabrica al carui obiect de productie este coaserea sacilor de airbag-uri, a anuntat compania. Pana la final de an vor fi angajati 400 de oameni, iar intentia este sa se ajunga la 1.000 in trei ani. TRW are sase fabrici in Romania.
„Pana in 2018 ne asteptam sa existe cerere suplimentara pentru 12 milioane de airbag-uri. Noua unitate va sustine fabricile noastre de airbag-uri din Europa”, spune Frank Mueller, vicepresedinte al companiei.
Conform anunturilor aparute in presa locala, la fabrica din Roman se vor coase saci pentru airbag-uri, atat cu masini manuale, cat si cu masini automate si semiautomate.
Compania a angajat si va mai angaja pe diverse posturi, precum operatori productie, sefi de echipa, supervizori productie, ingineri mecanici intretinere, ingineri de proces si oameni pentru departamentele IT, logistica, resurse umane si financiar- contabil.
Fabrica se afla in zona industriala Roman, la fostele hale IMR – Fontax. Recrutarile au inceput la mijloc de 2013.
Grupul a inceput operatiunile in Romania in anul 2004 si are in prezent peste 3.000 de angajati in mai multe locatii precum Timisoara, Oravita, Lupeni, Resita, Baia Mare si Deta.
Fabrica din Timisoara produce volane si module de airbag si numara peste 1.700 angajati. Produsele sunt livrate catre producatori auto de calibru mondial, cum ar fi Mercedes-Benz, BMW, Volkswagen, Porsche, Fiat, Renault si altii.
TRW Automotive are vanzari anuale de peste 16 miliarde dolari si efectivele sunt de 65.000 de persoane.
In zona Moldovei se va deschide o alta fabrica luna aceasta, Lear inaugurand la Iasi a patra sa fabrica din tara unde se vor produce scaune auto si vor fi angajati 1.500 de oameni.
3 comentarii
Ma intreb si eu ca prostul, cum or fi "masinile de cusut manuale"? Or fi vreo ruda a oamenilor automatizati?
Sau poate asa le zice la tantile alea care dau la pedalele Singer de le zbarnaie arbagurile…
In principiu nu trebuie sa fii un geniu sa iti imaginezi ce inseamna o masina manuala … Am inteles nota ironica a instalarii de aparatura ieftina in romania, cu calitatea de rigoare … dar ma rog, atata timp cat rata orara din romania realizata cu operatori si masini manuale – bate in costuri masinile automate …. e evident ca se va merge in mare cu masini manuale, pentru operatiile fine/critice se va instala automat .
Una peste alta o veste ff buna ! Bravo celor din Roman ( un oras de altfel mic ) care su reusit sa ia fata oraselor net mai mari din jur ( Iasi, Bacau ….). Ramane de vazut ce e cu salariile, clar ca TRW nu a venit sa faca acte de binefacere. Oricum zona cu pricina nu duce lipsa de forta de munca. Pana la urma oricum ar fi, semnalul e bun ! In continuare ma mir si pot sa admir cum un primar de Roman a reusit, iar un incompetent ca Nechita (primar Iasi) – rateaza investitori strategici pe banda rulanta … probabil la Roman merge cu 5%, nu cu 10% …. ca in alte parti ….
@redactor: poza nu are nici o treaba cu ce se face la Roman, este de la sistemul de valve al unui sistem de frinare.
Da, la noi se merge pe principiul: sa castigam ACUM multi bani (comisioane, taxe).
Astia din CJ nu se gandesc la implicatiile pe termen lung a unei investitii.
Sunt bucuros sa aud si eu de investitii in zona.
In text scrie ca Lear deschide o fabrica la Iasi. Au nimerit bine, e an electoral 🙂