Vanzarile Dacia pe plan mondial au crescut cu 16,5% in prima jumatate a anului, la peste 210.000 unitati, marca romaneasca atingand o pondere record de peste 16% din vanzarile totale ale grupului. In Europa continua perioada grea a grupului francez care a fost salvat de pietele din zone precum Rusia si Brazilia. Duster si-a gasit peste 188.000 de clienti pe plan mondial, fiind vandut si sub brandul Renault.
Per total s-au vandut in prima parte a anului 1,3 milioane automobile ale grupului, scadere de 1,9% fata de prima jumatate din 2012. In Europa s-au vandut 655.000 de unitati, ceea ce inseamna o scadere de 7%, mult mai dura decat media pe plan mondial. Vanzarile totale ale marcii Renault pe plan mondial au scazut cu 5%, de la 1,11 milioane, la 1,06 milioane.
Dacia a fost, ca de multe ori in ultimii ani, punctul pozitiv la rezultate fiindca vanzarile marcii au urcat de la 181.000 unitati, la 211.438. Din acestea, 11.300 au fost vehicule comerciale si 200.000 autoturisme. Pe plan mondial s-au vandut 188.000 de masini Duster, atat sub sigla Dacia, cat si sub cea a Renault, modelul reprezentand peste 14% din vanzarile totale ale grupului.
Si masina electrica Zoe incepe sa se vada in statistici, gasindu-si 4.770 de clienti.
In prima jumatate a anului Franta a ramas cea mai mare piata pentru grup, cu circa 278.000 unitati, in timp ce Rusia si Brazilia au trecut de 100.000 unitati. In Germania s-au vandut 81.000 de masini ale grupului, iar Argentina, Algeria si Turcia au trecut de 60.000 unitati fiecare. In foarte des pomenitul Maroc s-au vandut 25.000 de masini, iar in controversatul Iran, peste 28.000.