Caracteristici detaliate ale modelului testat |
|
Model |
Ford B-Max |
Echipare |
Titanium |
Segment, numar de locuri | B, 5 |
Tractiune |
Pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.077 / 1.751 / 1.604 |
Ampatament (in milimetri) |
2.489 |
Greutate (in kilograme) |
1.361 |
Capacitatea rezervorului (in litri) |
48 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 318 / 1.386 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice |
|
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.498 |
Carburant |
Motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 75 / 55, la 3.750 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 185 de la 1.700 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | in fata, transversal |
Distributie | 2 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | injectie directa, turbo, intercooler |
Raport compresie | 16:1 |
Viteza maxima (km/h) |
157 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
16,5 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4,8 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
3,8 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4,1 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 109 |
Consum in test-drive |
5,8 litri/100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Brasov – Cheile Gradistei – Predeal – Bucuresti, in total 490 kilometri |
Tren de rulare |
|
Suspensie fata | independenta de tip McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
semi-independenta, arcuri elicoidale |
Directie | servoasistata, electrica |
Frane fata | Discuri ventilate |
Frane spate |
Discuri pline |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 205 / 45 R17 |
Producator anvelope si model |
Bridgestone Potenza |
Dotari standard si optionale ale modelului testat |
|
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (pret cu TVA inclusa) |
(valoare optionale ) |
Garantie | pana la 2 ani generala, pana la 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
92% / 84% / 67% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
71% |
Pret fara TVA al modelului testat |
~ 14.677 euro |
Pret cu TVA de 24% inclusapentru modelul testat |
~ 18.200 euro |
1 comentariu
Domnilor… Este bine sa vorbesti doar in cunostinta de cauza.
Eu am B-Max. Sunt printre cei care s-au riscat anul trecut sa faca o astfel de investitie. (am si motive personale, avem o persoana cu handicap in familie). S-a dovedit super din toate punctele de vedere.
Una este sa vezi/incerci o ora doua o masina si alta este sa mergi zi de zi timp de un an. Eu sunt sofer profesionist si am ff km facuti pana acum cu diverse masini.
O sa-mi rezerv dreptul de a comenta spusele voastre: Nu exista comparatie intre cele doua, pe nici un plan.
am B-MAX de 1,4 16V. model TREND plus. Are toate dotarile mai putin Star/Stop (pt ca nu-l suport), si fara camerele pentru parcarea asistata. Dupa un an am ajuns la concluzia ca isi merita banii.. 14.500
– Consum: 7,5 l/100 in oras; 5,5 l/exterior, chiar si la viteze de 120 si cu 4 persoane in masina (cam 80kg fiecare plus bagaje)
– Este foarte stabila in curbe, cu toate ca nu ai crede.
– Are in comparatie cu Lodgy (am la firma una din asta) avantajul ca se deschit usile pe ambele parti.
Oare careva dintre voi au incercat sa vada cat costa un Lodgy in realitate: Cu toate optiunileajunge tot cam pe acolo. Daca nu credeti mergeti la reprezentanta si cereti Lodgy. Si o sa fiti surprinsi.