Grupul Volkswagen a anuntat ca bugetul sau de investitii pentru perioada 2013-2015 este de 50,2 miliarde de euro, principalele directii fiind extinderea celor 12 brand-uri, constructia unor noi uzine in Grup si sporirea activitatilor in China, spun reprezentantii concernului german.
Martin Winterkorn, CEO al Grupului, spune ca desi conditiile economice sunt difcile, VW va investi mai mult decat pana acum pentru a-si atinge scopurile pe termen mediu.
Din bugetul total de investitii pe urmatorii trei ani, 24,7 miliarde euro merg catre extinderea si modernizarea gamelor celor 12 marci din Grup, iar 14,5 miliarde euro se duc catre proiecte comune ale diverselor marci din Grup, cum ar fi uzina Audi din Mexic, extinderea uzinei Porsche din Leipzig si cresterea productiei de cutii automate de viteze.
China este un capitol special in planurile Volkswagen, Grupul fiind decis sa investeasca acolo 9,8 miliarde euro pana in 2015 in uzine, produse si companii mixte.
Volkswagen afiseaza cifre excelente de livrari la zece luni: 7,5 milioane automobile, fata de 6,8 milioane in perioada similara din 2011. America, Rusia si China sunt pietele care cresc cel mai mult, in timp ce Europa de Vest starneste ingrijorare, fiindca nu isi revine.