Francezii de la L’Automobile Magazine au publicat un set de poze oficiale cu noua generatie Logan, poze „scapate” pe internet cu aproape doua saptamani inainte de lansarea oficiala de la salonul auto de la Paris. Diferenta fata de generatia precedenta se vede mult mai ales in partea din fata, iar noul Logan va dispune si de noile motoare turbo de 0,9 litri si de interfata MediaNav cu ecran de 7 inch prezenta la Lodgy.
Despre Logan 2 s-a scris enorm in ultimele luni, au fost publicate multe poze spion si acum publicatia Automobile Magazine din Franta vine cu un set de sapte poze oficiale cu mult-asteptatul Logan care ajunge la doua a generatie dupa opt ani de la momentul lansarii primei generatii.
Designul este diferit fata de actualul Logan, iar asta se vede mai ales din pareta frontala unde masina imprumuta trasaturi pe care deja le stim de la Duster si Lodgy. Noua berlina va avea in comun si elemente de design de la noua generatie Sandero care va fi lansata tot la Paris, pe 27 septembrie.
La partea din spate deosebirile sunt mai mici fata de Logan-ul din prezent, insa la interior vor fi preluate tehnologii de la Lodgy, cum ar fi interfata MediaNav cu ecran touch-screen de 7 inch. Francezii mai scriu ca noul Logan va beneficia si de noul motor turbo pe benzina de 0,9 litri, 90 CP.
Laurens van den Acker, designerul-sef al Renault, declara pentru 0-100.ro in toamna lui 2011 ca noul Logan va avea o parte frontala care inspira mai multa putere si ca aspectul general al masinii va fi unul mult mai modern, nu strict utilitarist. Sandero 2 pastreaza aceeasi reteta.
„Vom pastra atuurile marcii: pretul acceptabil, robustetea masinilor, spatiul, iar ideea principala pentru noi este ca Logan trebuie sa mentina aceste valori dar sa-i aiba o perceptie de calitate si imagine de masina mai moderna, mai sofisticata”, spunea designerul-sef al Renault.
„Va avea o parte frontala care inspira mai multa putere”, spunea van den Acker, intrebat in ce mod va fi diferit noul Logan. El adauga ca va prelua elemente de la Duster, care, in opinia lui, este o masina de referinta. Intrebat daca si partea din spate va fi diferita, designerul sef al Reanult spunea ca va fi mult mai adaptata la ce exista acum pe piata si nu va fi pur utilitarista, cum a fost cazul primului Logan.
Fata de generatiile anterioare ale Sandero si Logan, care aau parti frontale diferite, noile Logan si Sandero au aceeasi fata.