Caracteristici detaliate ale modelului testat |
|
Model |
Opel Astra |
Echipare |
Cosmo |
Segment, numar de locuri | C, 5 |
Tractiune |
pe rotile din fata |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.698 / 1.814 / 1.535 |
Ampatament (in milimetri) |
2.685 |
Greutate (in kilograme) |
1.613 |
Capacitatea rezervorului (in litri) |
56 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 500 / 1.550 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice |
|
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.686 |
Carburant |
diesel |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 125 / 92, la 4.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 280 intre 2.000 si 2.700 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | in fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | injectie directa commonrail |
Raport compresie | 18:1 |
Viteza maxima (km/h) |
192 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
11,7 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,5 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
3,9 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
4,5 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 118 |
Consum in test-drive |
6,8 litri/100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Valea Doftanei – Bucuresti, in total 770 de kilometri |
Tren de rulare |
|
Suspensie fata | indenpendenta de tip pseudo McPherson, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
semi-independenta cu legatura Watt, arcuri elicoidale |
Directie | cu cremaliera, asistata electric variabil in functie de viteza |
Frane fata | discuri ventilate |
Frane spate |
discuri pline |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | 235/45 R18 |
Producator anvelope si model |
Dunlop Winter Sport D3 |
Dotari standard si optionale ale modelului testat |
|
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (preturi cu TVA) |
|
Garantie | 2 ani |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
5 stele din 5 posibile |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
95% / 84% / 46% |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
71% |
Pret fara TVA al modelului testat |
17.669 euro |
Pret cu TVA de 24% inclusa pentru modelul testat |
21.910 euro |
3 comentarii
Arata precum un mar frumos dar este gaunos.Mai avem ptin si ii dadeam foc la Auto Astra J Sports Tourer 1.7 110cp. Uitati aceasta masina mi-a mincat sufletul si m-a imbatrinit.
Salut. Nu sunt de acord. Am si eu o Astra J, din 2012, luata second-hand din Germania in 2015, si am nimerit-o foarte fiabila. Nu am schimbat decat consumabila si am forjat-o si la lucru si ca si masina de familie. E spatioasa, e stabila, am 23 de extraoptiuni pe ea, nu se compara cu nici un alt model din gama sa, ca si raport dotari/ calitate/ pret. Recomand. Conteaza si cum o nimeresti si cum o intretii & conduci, pana la urma!
salutare
sunt interesat sa cumpar un opel astra second an 2011 190000km motor 1.7
ce zici merita? nu stiu ce sa fac