Vanzarile globale ale grupului auto francez PSA Peugeot Citroen au scazut cu 1,5% anul trecut, la 3,549 milioane unitati. Atat Peugeot cat si Citroen au avut in 2011 o usoara contractie a vanzarilor, din cauza rezultatelor de pe piata europeana, in timp ce in alte piete livrarile au crescut.
PSA Peugeot Citroen a vandut 3,6 milioane unitati in 2010.
Anul trecut au fost comercializate 2,114 milioane autovehicule marca Peugeot, in scadere cu 1,2% (de la 2,14 milioane unitati in 2010).
Citroen a livrat 1,435 milioane masini in 2011, in scadere cu 1,7% (de la 1,46 milioane unitati in 2010).
Peugeot justifica declinul vanzarilor marcii prin faptul ca au aparut pe piata multi rivali pentru 207, model aflat la sfarsit de generatie. Acesta va fi inlocuit in 2012 de 208.
Oricum, PSA spune ca strategia prioritara este sa mute cele doua marci mai sus, spre premium. Astfel, ponderea vanzarilor de automobile „premium” pentru cele doua marci, in totalul vanzarilor din 2011, a fost de 18%, fata de 13% in 2010.