Acasa Industrie Strategia menita sa aduca Opel pe profit a esuat, evolutia Vokswagen merita data ca exmplu, spune vicepresedintele General Motors

Strategia menita sa aduca Opel pe profit a esuat, evolutia Vokswagen merita data ca exmplu, spune vicepresedintele General Motors

de Vlad Barza

Sigla Opel (sursa - 0-100.ro)

Opel nu a mai obtinut de un deceniu profit anual in Europa si va termina si in 2011 in pierdere, ceea ce inseamna ca strategia de ralansare a marcii a fost un esec, a spus pentru Financial Times Deutschland, Steve Girsky, vicepresedinte al General Motors. El a spus ca este uimit cat de bine merge Volkswagen care cu preturi mai mari si multe marci reuseste sa obtina marje de profit extrem de bune.

Opel a inregistrat pierderi de 1,6 miliarde dolari anul trecut si de 300 milioane dolari in trimestrul trei din 2011, astfel ca obiectivul de a obtine profit anul acesta a fost abandonat. Steve Girsky, vicepresedinte al GM spune ca strategia a esuat iar seful Opel, Karl-Friedrich Stracke, va pune la punct un nou plan.

Steve Girsky, in varsta de 49 de ani, a dat ca exemplu evolutia Volkswagen care vinde masini la preturi mai mari, are multe marci si a reusit un management eficient al costurilor. El spune ca VW a obtinut un nivel uimitor de profit si este un bun exemplu si pentru Opel. Vicepresedintele mai spune ca la fel de bine ar trebui sa mearga si marcile Opel si Chevrolet, sa profite de elementele tehnice pe care le au in comun si sa obtina rezultatele la fel de bune precum Volkswagen, Audi si Skoda.

In 2010 Opel a fost la un pas de a fi vanduta catre concernul Magna – Sberbank, iar la un moment dat au fost si zvonuri legate de o posibila achizitie de catre Fiat. Pana la urma GM a pastrat Opel, insa trebuie sa o duca pe profit.

Lasa un comentariu