Lantul de magazine-service pentru anvelope Premio a ajuns la 20 de centre in Romania, prin investitii cumulate de 9 milioane euro in doi ani, a anuntat Goodyear Dunlop Tires Romania – subsidiara locala a producatorului de anvelope Goodyear, care se ocupa, printre altele, de extinderea retelei Premio in sistem franciza. Pana la sfarsitul acestui an este planificata inaugurararea a inca cinci centre.
Centrul Premio cu numarul 20 a fost deschis in Bucuresti, in urma unor investitii de modernizare de 250.000 euro, fiind al treilea din Capitala. Investitia apartine companiei ARA Grup, aceeasi care a mai deschis in prima parte a lunii septembrie centrul Premio cu numarul 19, in Pitesti.
Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996, si este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor in sistem franciza. In 2002, Premio Elvetia a fost primul pas spre pietele internationale. La nivel european exista peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franta), toate reprezentand acelasi concept. Goodyear continua in prezent extinderea lantului si in Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia, Bulgaria si Romania. In aceste magazine-service se gasesc atat marcile de anvelope proprii ale Goodyear, cat si alte marci de anvelope, accesorii si piese de schimb, clientii directi beneficiind si de serviciile aferente pentru operatiuni de intretinere si montaj pe loc.
Primul Premio din Romania a fost inaugurat in tara in aprilie 2009, la Deva. Investitiile in magazinele-service Premio pot varia de la cateva zeci de mii de euro in cazul modernizarii unei vulcanizari deja existente si pot ajunge la sute de mii sau milioane de euro pentru poriectele mari, incepute de la zero. Cea mai mare investitie intr-un magazin-service Premio din Romania a fost facuta la Galati, in ianuarie 2010.