Jagur prezinta, la Salonul Auto International de la New York (20 aprilie-1 mai), versiuni restilizate (facelift) ale modelelor XF si XK. Daca cel din urma vine doar cu un design usor modificat, XF primeste si o noua motorizare. Ambele modele ar trebui sa ajunga si in Romania in a doua parte a acestui an.
Jaguar XF vine cu o noua motorizare turbo diesel, de intrare in gama, care devine cel mai mic propulsor disponibil pe actualele automobile Jaguar. Motorul este de 2,2 litri (2.179 cmc), dezvolta 190 Cai Putere (CP) si un cuplu maxim de 450 Newton-metru (Nm).
click aici pentru fotografii cu Jaguar XF facelift
Acest propulsor este capabil sa duca Jaguar XF facelift pana la o viteza maxima de 225 km/h, acceleratia de la 0 la 100 km/h facandu-se in 8,5 secunde. In pofida acestor performante, emisiile de dioxid de carbon pe kilometru sunt de 149 de grame.
Pe langa noul motor, Jaguar XF poate fi in continuare comandat cu un propulsor turbo diesel de 3 litri, ce dezvolta fie 240 CP, fie 275 CP.
Gama de motorizari pe benzina este alcatuita din doua motorizari, ambele de 5 litri, V8. Varianta fara supraalimentare livreaza 385 CP, iar cea supraalimentata ofera 510 CP.
click aici pentru fotografii cu Jaguar XK facelift
Motorizarile pentru Jaguar XK au ramas aceleasi. Este vorba despre motorul de 5 litri, V8, disponibil cu trei variante de putere. Versiunea fara supraalimentare livreaza 385 CP, iar cea supraalimentata ofera 510 CP. In cazul varfului de gama XKR-S motorul V8 dezvolta 550 CP.
Designul Jaguar XF si Jaguar XK este influentat de limbajul stilistic al limuzinei Jaguar XJ, cel mai nou model lansat de marca premium britanica.