Anul 2011 marcheaza primul pas al Skoda catre o noua identitate ale carei principale coordonate sunt o noua sigla si un nou limbaj de design, prezentat in premiera la Salonul Auto de la Geneva (1-13 martie) pe conceptul Vision D.
Dupa ce a avut cresteri succesive ale vanzarilor in ultimii 20 de ani si dupa ce a marcat in 2010 cel mai bun an din istoria companiei, din punct de vedere al numarului de masini livrate, Skoda si-a impus noi obiective, printre care si ambitia de a ajunge la un volum de vanzari de cel putin doua ori mai mare pana in 2018.
click aici pentru a vedea standul Skoda de la Geneva
Conceptul Vision D ne arata directia estetica pe care o vor avea noile modele Skoda in anii urmatori si ar putea prefigura un viitor model hatchback al marcii, care sa rivalizeze cu masini Renault Megane si Chevrolet Cruze hatchback.
Noua sigla va fi adoptata din 2012 de modelele marcii. Logo-ul traditional al sagetii inaripate are un nou spectru de culori. Noul design corporate va fi adoptat in toate comunicarile Skoda, dar si de catre dealerii marcii. In acest scop, designul si configuratia showroom-urilor vor fi si ele modernizate substantial.
In 2011, Skoda celebreaza de asemenea 110 ani de eforturi in motorsport. Cu aceasta ocazie, Salonul Auto de la Geneva este scena unei premiere, Fabia Monte Carlo, un model editie speciala cu setari sport si o imagine dinamica ce include accesorii negre si interiorul cunoscut de la versiunea RS.
Corespondenta de la Geneva.