Range Rover va prezenta la Salonul Auto de la Geneva (1-13 martie) cel mai economic vehicul al sau, denumit range_e, cu propulsie hibrida, care se afla deocamdata la stadiul de experiment.
Range Rover range_e este bazat pe Range Rover Sport si emite doar 89 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, fiind un autovehicul hibrid de tip Plug-In (conectabil la priza – n.r.). Masina este propulsata de un motor diesel de 3 litri, V6 (TDV6), care exista in prezent in gama constructorului, si de unul electric. Ansamblul este cuplat la o transmisie automata ZF cu opt trepte.
Producatorul vrea sa obtina cu acest prototip o autonomie de peste 30 de kilometri folosind doar propulsie electrica, potrivit unor informatii mai vechi publicate de constructor.
Inca nu exista informatii complete despre performante si consum.
Pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon, Range Rover la lansa si masini hibride (diesel+electric) in 2012, acestea urmand sa fie disponibile pe piata, tuturor, in 2013.
Land Rover este un constructor auto de nisa, toate autovehiculele gamei sale fiind SUV-uri si vehicule 4×4 de mari dimensiuni. Land Rover are o experienta de peste 60 de ani in fabricarea de masini 4×4 isi vinde produsele in 160 de tari.
Incepand cu 2011, Land Rover transforma familia de modele Range Rover in marca de sine statatoare, iar primul automobil care marcheaza aceasta trecere este Evoque. Astfel, Land Rover va avea doua marci: Range Rover si Land Rover. Cea din urma va ingloba masinile 4×4 veritabile, iar Range Rover va fi umbrela pentru SUV-uri, pretabile mai degraba rularii pe asfalt.