Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Audi A7 Sportback |
Echipare |
3.0 TDI quattro |
Segment, numar de locuri | F, 4 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.969 / 1.911 / 1.420 |
Ampatament (in milimetri) |
2.914 |
Greutate (in kilograme) |
1.860 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
65 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 535 / 1.390 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
2.967 |
Carburant |
motorina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 245 / 180, la 4.500 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 500 intre 1.400 si 3.250 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 6 cilindri in V |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie directa commonrail, admisie variabila, turbina cu geometrie variabila, intercooler |
Raport compresie | 16,8:1 |
Viteza maxima (km/h) |
250 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
6,5 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
7,2 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
5,3 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
6 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 158 |
Consum in test-drive |
13 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 150 kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Pneumatica, idenpendenta, bara stabilizatoare |
Suspensie spate | Pneumatica, idenpendenta, bara stabilizatoare |
Directie | Servodirectie electromecanica |
Frane fata | Discuri ventilate |
Frane spate |
Discuri ventilate |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | Spate: 265 / 35 / R20 |
Producator anvelope si model |
Yokohama Advan |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (selectie), preturi cu TVA |
|
Garantie |
2 fara limita de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
– (inca netestat) |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | – / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
|
Pret fara TVA al modelului testat |
|
Pret cu TVA de 24% inclusa pentru modelul testat |
Circa 75.000 euro |
8 comentarii
Baieti… aveti tot respectul meu pentru ceea ce faceti aici: prezentarile video (cu dslr-ul potrivit !), fotografiile si formatul paginii/site-ului. Dupa parerea mea echipa "0-100" prezinta cele mai bune materiale auto de la noi. Succes !
Kudos si de la mine 🙂
Baieti, faceti o treaba grozava cu site-ul ( mai ales review-urile ) !
ironia asta…
ati schimbat banda fara sa semnalizati
de mai multe ori si mai multe deodata…nu dati un exemplu pozitiv
bine ca nu se vede ca testul de 0-100 il faceti in bucuresti, unde e limita 60 maxim, din nou un exemplu nu foarte pozitiv
🙂
Wow, numai carcotasi frate … 🙂
Tre' sa fie un prost sa comenteze. Fa tu mai bine si comenteaza la altii, pana atunci taci!
cum adica ” Nu exista un rival direct pentru A7 Sportback insa, la limita, ar putea fi considerati competitori BMW Seria 5 GT si noul Mercedes-Benz CLS.”? CLS-ul exista din 2004 si este exact in aceeasi clasa „4-door coupe/fastback”, iar A7 (asemanator ca design lui A5 sportback) a aparut ca raspuns al Audi pentru aceasta clasa reaparuta datorita Benz. Mai pune si Passat-ul CC, Panamera si Rapide aparute inainte si vezi o clasa clar definita, deci faceti-va temele inainte de a afirma ca „Dupa cum spuneam, cand nu credeam sa mai existe originalitate in lumea auto contemporana, Audi a nascocit ceva., va faceti de rusine. Daca sunteti experti in biciclete nu scrieti despre masini…