Acasa Audi In garajul nostru: Audi A7 Sportback

In garajul nostru: Audi A7 Sportback

de Adrian Mitrea
Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model

Audi A7 Sportback

Echipare

3.0 TDI quattro

Segment, numar de locuri F, 4
Tractiune

4×4

Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.969 / 1.911 / 1.420
Ampatament (in milimetri)

2.914

Greutate (in kilograme)

1.860

Capacitaea rezervorului (in litri)

65

Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 535 / 1.390
Coeficient aerodinamic (Cx)

Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

2.967

Carburant

motorina

Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 245 / 180, la 4.500 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 500 intre 1.400 si 3.250 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 6 cilindri in V
Dispunerea motorului In fata, longitudinal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came
Alimentare Injectie directa commonrail, admisie variabila, turbina cu geometrie variabila, intercooler
Raport compresie 16,8:1
Viteza maxima (km/h)

250

Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

6,5

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

7,2

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

5,3

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

6

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5, 158
Consum in test-drive

13 litri / 100 km

Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi, in total 150 kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Pneumatica, idenpendenta, bara stabilizatoare
Suspensie spate Pneumatica, idenpendenta, bara stabilizatoare
Directie Servodirectie electromecanica
Frane fata Discuri ventilate
Frane spate

Discuri ventilate

Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) Spate: 265 / 35 / R20
Producator anvelope si model

Yokohama Advan

Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie)
  • ABS, EBV, ESP, ASR

  • Stopuri de frana adaptive, cu activarea lampilor de avarie in cazul unei franari de urgenta

  • 6 airbag-uri (2 frontale, 2 laterale si 2 de tip cortina)

  • Oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite si pliabile electric

  • Senzor de ploaie si control automat pentru aprinderea farurilor

  • Haion cu actionare electrica (deschidere prin apasarea unui buton de pe cheie, inchidere prin actionarea unui buton de pe haion)

  • Eleron

  • Volan reglabil pe inaltime si in profunzime, cu comenzi pentru radio si telefon

  • Scaune fata si spate incalzite

  • Climatizare automata pe 4 zone

  • Suspensie pneumatica

  • Audi Drive Select (trei moduri de condus: Comfort, Automatic si Dinamic, plus un mod denumit Individual pe care soferul il poate configura cum doreste)

  • Sistem inteligent de recuperare a energiei (voltajul alternatorului creste in fazele de franare pentru a converti energia cinetica in energie electrica, aceasta din urma fiind utilizata pentru a diminua utilizarea alternatorului in fazele ulterioare de accelerare si asigura o reducere a consumului cu pana la 3%)

  • Sistem Start&Stop (reduce consumul de carburant si emisiile poluante prin oprirea automata a motorului in stationare. Repornirea se face tot automat, la eliberarea pedalei de frana)

  • MMI Radio Plus (controler integrat pentru radio, CD, telefon, navigatie, setari ale masinii)

  • 4 geamuri electrice, fara rama

  • inchidere centralizata cu telecomanda si cheie integrata

  • Pilot automat (denumit si tempomat sau cruise control)

  • Transmisie robotizata S tronic cu dublu ambreiaj si 7 viteze

Dotari optionale (selectie), preturi cu TVA
  • Vopsea metalizata Grey Metalic (1.131 euro)

  • Tapiterie din piele (1.689 euro)

  • Scaune fata Confort cu memorie (2.639 euro)

  • Tapiterie din piele (2.300 euro)

  • Jante 20 inch (3.389 euro)

  • Faruri cu tehnologie integrala LED, autoreglabile in functie de conditiile meteo si de drum (1.944 euro)

  • Lumina ambientala (345 euro)

Garantie

2 fara limita de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune

Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP

– (inca netestat)

Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor / /
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta

Pret fara TVA al modelului testat

Pret cu TVA de 24% inclusa pentru modelul testat

Circa 75.000 euro

8 comentarii

Matei 23 ianuarie 2011 - 00:56

Baieti… aveti tot respectul meu pentru ceea ce faceti aici: prezentarile video (cu dslr-ul potrivit !), fotografiile si formatul paginii/site-ului. Dupa parerea mea echipa "0-100" prezinta cele mai bune materiale auto de la noi. Succes !

Reply
Radu 23 ianuarie 2011 - 12:16

Kudos si de la mine 🙂

Reply
cristi_tt 23 ianuarie 2011 - 20:59

Baieti, faceti o treaba grozava cu site-ul ( mai ales review-urile ) !

Reply
Matei 23 ianuarie 2011 - 21:14

ironia asta…

Reply
cosmin 27 ianuarie 2011 - 19:58

ati schimbat banda fara sa semnalizati
de mai multe ori si mai multe deodata…nu dati un exemplu pozitiv
bine ca nu se vede ca testul de 0-100 il faceti in bucuresti, unde e limita 60 maxim, din nou un exemplu nu foarte pozitiv
🙂

Reply
Tibor 31 ianuarie 2011 - 15:47

Wow, numai carcotasi frate … 🙂

Reply
pentru frustrati 22 februarie 2011 - 13:29

Tre' sa fie un prost sa comenteze. Fa tu mai bine si comenteaza la altii, pana atunci taci!

Reply
Radu 10 mai 2011 - 10:14

cum adica ” Nu exista un rival direct pentru A7 Sportback insa, la limita, ar putea fi considerati competitori BMW Seria 5 GT si noul Mercedes-Benz CLS.”? CLS-ul exista din 2004 si este exact in aceeasi clasa „4-door coupe/fastback”, iar A7 (asemanator ca design lui A5 sportback) a aparut ca raspuns al Audi pentru aceasta clasa reaparuta datorita Benz. Mai pune si Passat-ul CC, Panamera si Rapide aparute inainte si vezi o clasa clar definita, deci faceti-va temele inainte de a afirma ca „Dupa cum spuneam, cand nu credeam sa mai existe originalitate in lumea auto contemporana, Audi a nascocit ceva., va faceti de rusine. Daca sunteti experti in biciclete nu scrieti despre masini…

Reply

Lasa un comentariu