Marius Pitigoi, fost director general al Autorom – pe vremuri importator Mercedes-Benz in Romania – isi intareste pozitia in cadrul diviziei auto a lui Tiriac, venind pe locul lasat liber recent de Dragos Draghici la conducerea celor trei importatori auto ramasi in holding: M Car Trading (Mitsubishi), Hyundai Auto Romania (Hyundai) si Premium Auto (Land Rover si Jaguar), au declarat pentru 0-100.ro surse din industrie.
Pitigoi, 57 de ani, care a condus Autorom 14 ani, se reintoarce astfel in cadrul Tiriac Holdings, dupa sase ani, timp in care si-a construit propriile afaceri auto: dealerul Ford Colina Motors, cu doua complexuri auto, unul in Baneasa si altul in Popesti Leordeni.
De acum, Pitigoi va fi si reprezentantul actionarului in toate structurile care intereseaza divizia auto a Tiriac Holdings avand atributii operationale si drept de decizie, a declarat pentru 0-100.ro directorul de comunicare al Tiriac Holdings, Cristina Munteanu.
Dragos Draghici, fost director la Premium Auto (importatorul Jaguar si Land Rover in Romania) si Hyundai Auto Romania (importatorul Hyundai), a parasit Tiriac Holdings dupa jumatatea acestui an, urmandu-si propriile afaceri.
Directorul general executiv (CEO) al Tiriac Holdings, Petru Vaduva, ar trebui sa ramana pe pozitie cel putin pana ii va expira contractul, la inceputul anului viitor, dar sursele noastre dau plecarea lui ca iminenta.
2 comentarii
Dar Dragos are filmari interesante cu Ion Ion, asa cum ii santaja si pe grecii de la Parmalat. Oricum Tiriac era si in spatele Colina. Petru Vaduva trebuia sa plece de mult impreuna cu Leonard Leca datorita rezultatelor din ultimele luni. I-au ascuns cifrele lu` ala batran. Ultima speranta, inainte de faliment, este Marius Pitigoi, cel mai bun om a lui Tiriac. Urmeaza Miodrag Stanoievici care deja a inchis unul din parcurile Tiriac Auto Rulate si face parte din echipa Petru Vaduva – Leca
contrazic comentariul de mai sus cum ca Marius Pitigoi ar fi cel mai bun om al lui Tiriac…deocamdata Dl. Marius sustine persoanele cu bani si relatii dara fara bani…in loc de straini cu bani dornici sa achizitioneze masini clasa premium..si ce spuneati??..ultima speranta a batranului..?? daca asa se salveaza o companie clasa premium cu asemenea oameni, inseamna ca prognoza e sigura la faliment….