Grupul auto francez Renault si-a propus ca vanzarile Dacia la nivel mondial sa creasca cu circa 60% pana in 2015, la 550.000 unitati, a declarat seful programului Logan, Gerard Detourbet, pentru Financial Times.
Oficialul Renault isi bazeaza asteptarile pe cererea tot mai mare pentru automobile ieftine si pe faptul ca Dacia va lansa noi modele si va patrunde pe noi piete, cum ar fi cea britanica, din 2012.
„Obiectivul Dacia este acela de a creste substantial in Europa. Astazi vindem 350.000 si vrem sa ajungem la 550.000 pana in 2015”, a precizat el.
Incluzand masinile low cost comercializate atat sub marca Dacia, cat si sub marca Renault, Detourbet a spus ca grupul intentioneaza sa vanda peste un milion de unitati, la nivel global, pana in 2015, de la aproximativ 660.000 vehicule estimate pentru acest an.
Intr-un interviu acordat 0-100.ro, Gerard Detourbet a reconfirmat ca pe platforma Logan, denumita tehnic B0, vor fi construite noi modele, unul mai mare si altul mai mic, iar Centrul Tehnic Titu va deveni o veriga foarte importanta a operatiunilor Renault din Europa, fiind posibil ca aici sa fie testate si masini electrice, intr-un orizont de timp mediu.
De asemenea, Detourbet a spus ca urmatoarea generatie a Logan, aflata deja in dezvoltare, va fi mai ieftina decat actualul model, deoarece Renault a castigat experienta vasta in fabricarea masinilor low cost.