Echiparea automobilelor cu noi tehnologii aduce producatorilor auto mai multe venituri pentru fiecare masina vanduta, un astfel de exemplu fiind oferit de Ford, ale carui venituri au urcat cu 14% pentru fiecare vehicul vandut in perioada 2008-2009, la o medie 26.100 dolari.
Aceste castiguri se datoreaza noilor tehnologii, cum ar fi sistemul de comunicare Sync, care permite soferilor sa opereze sistemul multimedia si telefonul mobil fara sa ia mainile de pe volan, potrivit lui Derrick Kuzak, vicepresedinte al diviziei de dezvoltare a produselor din cadrul Ford, citat de Automotive News.
Printre factorii care duc la venituri mai crescute pentru Ford se numara si dorinta clientilor de a opta pentru niveluri de echipare superioare.
Kuzak a explicat ca o treime dintre clientii americani care au cumparat un model Ford, Lincoln sau Mercury au facut aceasta alegere pentru a beneficia de sistemul Sync.
Oficialul Ford a declarat ca producatorul auto va continua sa foloseasca tehnologia ca pe un factor de diferentiere pentru masinile pe care le comercializeaza si va incorpora sistemul MyTouch, ce ruleaza pe ultima generatie a platformei Sync, pe 80% din vehiculele vandute in urmatorii cinci ani, incluzand aici si noul Focus.
MyTouch include navigatie, multimedia, conectare Bluetooth si controlul climatizarii, toate accesibile prin intermediul unui ecran tactil (touchscreen).