Versiunea restilizata a SUV-ului Chevrolet Captiva debuteaza fizic, in premiera mondiala, la Salonul Auto de la Paris din octombrie. Masina are acum un design mai agresiv, cutii de viteze si motorizari imbunatatite, precum si un sistem 4×4 mai eficient.
Chevrolet spune ca materialele din interior au fost imbunatatite si au acum „aspect de lux si o textura placuta la atingere”.
Versiunea restilizata a Captiva este a patra noutate-premiera mondiala Chevrolet pregatita pentru evenimentul parizian, dupa Chevrolet Orlando, Cruze hatchback si noul Aveo.
SUV-ul Captiva a fost lansat in 2006, iar in acest an primeste primele imbunatatiri (facelift) substantiale. Captiva pastreaza avantajele oferite de dispunerea flexibila, tip amfiteatru, a celor trei randuri de scaune, care permit transportarea a pana la sapte pasageri, se arata intr-un comunicat al Chevrolet Romania.
Chevrolet Captiva are acum o tinuta mai atletica: capota motorului are o forma noua, sculpturala si ascutita, grila radiatorului este redesenata si este de dimensiuni mai mari, iar semnalizatoarele sunt integrate in oglinzi. Orientate inspre aripile din fata, prizele de aer laterale au acum o forma mai ascutita pentru a sugera sportivitate.
Captiva facelift poate fi echipata cu doua motorizari pe benzina, de 2,4 litri (171 Cai Putere) si 3 litri (injectie directa, sincronizare variabila a supapelor, V6, 258 Cai Putere), precum si cu un propulsor diesel de 2,2 litri, disponibil in doua versiuni de putere (163 Cai Putere si 184 Cai Putere). Propulsorul de 2 litri turbo diesel care oferea avantaje fiscale semnificative (asigurari si impozit mai mici) dispare din oferta.
Cutiile de viteze ce pot fi asociate acestor motorizari sunt de doua tipuri: manuala cu sase trepte si automata cu sase trepte.
Motorul V6 pe benzina vine standard cu tractiune 4×4, iar celelalte motoare pot fi asociate cu tractiune fata sau 4×4.
Setarile suspensiei au fost modificate pentru a oferi un comportament dinamic mai bun.
Ca elemente de siguranta, Captiva vine standard cu sistem electronic de control al stabilitatii (ESC), controlul tractiunii (TCS) si de asistare la franare (BAS). Masina dispune standard de sase airbag-uri (doua frontale, doua laterale si doua de tip cortina).
Interiorul a fost optimizat si are acum o serie de noi finisaje si materiale, inclusiv noi tapiterii pentru scaune si elemente decorative interioare, cu un aspect „de lux” si o textura placuta la atingere.
Inginerii de design au utilizat in mod eficient cateva dintre elementele intalnite la alte modele noi Chevrolet, precum lumina de fundal de culoarea ghetii cu nuanta albastra si designul curbat al plansei de bord care se intinde inspre usile soferului si pasagerului fata, creand o senzatie de cabina dubla.
Captiva este echipat cu un sistem de asistare la pornirea in rampa, care previne alunecarea in spate a autovehiculului la pornirea in rampa, sicu o frana de parcare electrica, care asigura un spatiu suplimentar pentru depozitarea mai multor articole in consola centrala, inclusiv doua suporturi pentru pahare de un litru.
Sistemul audio al Captiva include acum o mufa Aux-in, port USB si conexiune Bluetooth.
In plus, pasagerii se vor bucura de o experienta audio deosebita gratie tehnicii acustice imbunatatite care reduce zgomotul cauzat de drum, vant si motor, noteaza constructorul.
De asemenea, modelul Captiva fi comandat cu un sistem de navigatie cu ecran tactil si camera video pentru mers inapoi in vederea asistarii la parcare.