Acasa Citroen FOTO: Versiunile restilizate ale Citroen C4 Picasso si Grand C4 Picasso vin in tara la sfarsitul anului

FOTO: Versiunile restilizate ale Citroen C4 Picasso si Grand C4 Picasso vin in tara la sfarsitul anului

de Adrian Mitrea

Citroen C4 Picasso si Citroen Grand C4 Picasso (sursa - Citroen)

Versiunile restilizate ale automobilelor de familie Citroen C4 Picasso si Citroen Grand C4 Picasso intra in productie in aceasta toamna si vor fi lansate in Romania la sfarsitul acestui sau in ianuarie 2011, a declarat pentru 0-100.ro directorul de marketing al Citroen Romania, Laura Antonov.

Citroen a vandut in total 650.000 de unitati C4 Picasso si Grand C4 Picasso.

Cele doua monovolume ale marcii franceze Citroen, C4 Picasso si Grand C4 Picasso, trec la noua imagine de marca si adopta tehnologia micro hibrida e-HDi, care combina sistemul Stop & Start, aflat la a doua generatie, cu o cutie manuala pilotata (perceputa de utilizator ca una automata – n.r.) si motorizarea HDi 110, dotata cu filtru de particule.

click aici pentru galeria foto

Tehnologia e-HDi este animata de un alternator reversibil si ofera un plus de confort si un consum mai redus de combustibil (4,8 l/100 km) si emisii de dioxid e carbon mai mici (125 g/km). Puterea alternatorului reversibil a crescut cu 70% fata de prima varianta, la 2,2 kW, si include acum electronica de putere. Pornirea, rapida si transparenta, se face in 400 ms, jumatate din cea a unui demaror clasic.

Un dispozitiv de asistenta la reteaua de bord, e-booster, poate stimula alimentarea electrica a alternatorului. Acest dispozitiv ofera mai multe avantaje:

  • o crestere a energiei transmise, pentru ameliorarea capacitatii la redemaraj, functional la temperaturi de pana la -5 grade Celsius
  • suport al retelei de bord printr-o transparenta totala a energiei utilizata de catre demaror, care permite mentinerea performantelor proiectoarelor, a stergatoarelor si a radioului
  • o functie de optimizare a bateriei prin recuperarea energiei la franare

C4 Picasso si Grand C4 Picasso au fost echipate, printre altele, si cu o baterie etansa dimensionata care poate tolera pana la 600.000 de cicluri de redemaraj. Ambele modele au suportat si o optimizare a suspensiei motorului pentru a oferi mai mult confort in timpul opririlor si redemararilor.

Grila din fata, haionul, centrul jantelor, volanul si cheia cu telecomanda arboreaza noul logo Citroen. Bara de protectie frontala dobandeste un design unic pentru ambele versiuni C4 Picasso (cu 5 si 7 locuri), preluata de la C4 Picasso cu 5 locuri, acesteia adaugandu-i-se sub proiectoare o semnatura luminoasa cu leduri, activa atat ziua cat si noaptea.

Farurile fata au semnalizatoare cu lumina alba, iar stopurile lui C4 Picasso au contur negru.

Optional, C4 Picasso si Grand C4 Picasso pot fi dotate cu ansamblul de tehnologii eTouch, compus din apel de urgenta si de asistenta, carnet de intretinere virtual si serviciu Eco Driving, accesibil prin intermediul rubricii MyCITROEN de pe situl companiei.

Pentru apeluri, eTouch functioneaza complet independent. Sistemul este echipat cu un modul GPS si cu o cartela SIM care nu necesita abonament telefonic. La bordul vehiculului sunt disponibile doua butoane, unul «SOS», pentru apelurile de urgenta (apelul se poate declansa automat la impact), iar celalalt, «Logo-ul Citroen», pentru apelurile de asistenta. Apelul de urgenta permite reducerea timpului de interventie de urgenta, indiferent daca esti victima unui accident sau martor al acestuia. Ambele servicii sunt gratuite si disponibile 24/24, 7/7.

Citroen Grand C4 Picasso (sursa - Citroen)

Lasa un comentariu