Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Dacia Duster |
Echipare |
Laureate |
Segment, numar de locuri | SUV, 5 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.315 / 1.822 / 1.695 (cu bare pavilion) |
Ampatament (in milimetri) |
2.673 |
Greutate (in kilograme) |
1.250 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
50 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 408 / 1.570 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
1.598 (K4M 606) |
Carburant |
Benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 105 / 77, la 5.750 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 148 la 3.750 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 4 cilindri in linie |
Dispunerea motorului | In fata, transversal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came |
Alimentare | Injectie indirecta |
Raport compresie | 9,8:1 |
Viteza maxima (km/h) |
160 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
12,8 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
10,4 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
7 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
8 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 185 |
Consum in test-drive |
9,6 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Cheia – Sinaia – Cabana Babele si retur, in total 600 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata hidraulic |
Frane fata | Discuri ventilate de 269 mm diametru |
Frane spate |
Tamburi de 9 inch |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) |
215 / 65 / R16 |
Producator anvelope si model |
Michelin Latitude Tour |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (selectie) |
|
Garantie |
3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 6 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
– (netestat) |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor |
– (netestat) |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
– (netestat) |
Pret fara TVA al modelului testat |
|
Pret cu TVA de 24% inclusa pentru modelul testat |
16.066 euro sau 68.304 lei |
1 comentariu
Problema cu indicatorul nivelului de carburant nu e singulara si,se pare,e cunoscuta si de cei de la uzina…
Citez de pe forumul Daciaclub— Rezervorul la Modelele 4X4 are 2 compartimente datorita cardanului care face ca rezervorul sa il ocoleasca cumva astfel incat daca masina sta inclinata (scrie si in manual) compartimentul din stanga spate (sub bancheta ma refer) ramane cu ceva motorina(benzina) care nu se scurge decat daca masina se reinclina. Este sa zicem o problema neprevazuta si probabil va fi o rechemare desi nu este defect nimic. La Koleos au avut aceeasi chestiune dar francezii au remediat imediat punand un furtun care comunica cu cele 2 rezervoare.