Acasa Dacia In garajul nostru: Dacia Duster

In garajul nostru: Dacia Duster

de Adrian Mitrea

Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model

Dacia Duster

Echipare

Laureate

Segment, numar de locuri SUV, 5
Tractiune

4×4

Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.315 / 1.822 / 1.695 (cu bare pavilion)
Ampatament (in milimetri)

2.673

Greutate (in kilograme)

1.250

Capacitaea rezervorului (in litri)

50

Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 408 / 1.570
Coeficient aerodinamic (Cx)

Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

1.598 (K4M 606)

Carburant

Benzina

Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 105 / 77, la 5.750 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 148 la 3.750 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie
Dispunerea motorului In fata, transversal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came
Alimentare Injectie indirecta
Raport compresie 9,8:1
Viteza maxima (km/h)

160

Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

12,8

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

10,4

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

7

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

8

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5, 185
Consum in test-drive

9,6 litri / 100 km

Traseu test-drive Bucuresti si imprejurimi – Cheia – Sinaia – Cabana Babele si retur, in total 600 de kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Suspensie spate

Independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare

Directie Servoasistata hidraulic
Frane fata Discuri ventilate de 269 mm diametru
Frane spate

Tamburi de 9 inch

Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru)

215 / 65 / R16

Producator anvelope si model

Michelin Latitude Tour

Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie)
  • ABS cu EBV si AFU

  • 4 airbag-uri (2 frontale, 2 laterale)

  • Oglinzi exterioare reblabile electric si incalzite

  • Geamuri electrice fata

  • Aer conditionat

  • Computer de bord cu 6 functii

  • Radio CD 4×15 Wati cu satelit de comanda pe coloana de directie, in spatele volanului

  • Proiectoare de ceata

  • Pack Modularitate (volan reglabil pe inaltime, scaun sofer reglabil pe inaltime, centuri de siguranta reglabile pe inaltime, bancheta spate rabatabila 60/40)

Dotari optionale (selectie)
  • Pack piele (tapiterie din piele, volan si schimbator de viteze imbracate in piele) (500 euro)

  • Pack look (oglinzi retrovizoare exterioare, bare de plafon longitudinale, scut de protectie fata/spate si praguri – toate cu aspect de crom satinat, jante din aluminiu de 16 inch, geamuri electrice pe spate) (700 euro)

Garantie

3 ani sau 100.000 de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 6 ani anticoroziune

Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP

– (netestat)

Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor

– (netestat)

Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta

– (netestat)

Pret fara TVA al modelului testat

Pret cu TVA de 24% inclusa pentru modelul testat

16.066 euro sau 68.304 lei

1 comentariu

zoliasi 3 septembrie 2010 - 01:55

Problema cu indicatorul nivelului de carburant nu e singulara si,se pare,e cunoscuta si de cei de la uzina…

Citez de pe forumul Daciaclub— Rezervorul la Modelele 4X4 are 2 compartimente datorita cardanului care face ca rezervorul sa il ocoleasca cumva astfel incat daca masina sta inclinata (scrie si in manual) compartimentul din stanga spate (sub bancheta ma refer) ramane cu ceva motorina(benzina) care nu se scurge decat daca masina se reinclina. Este sa zicem o problema neprevazuta si probabil va fi o rechemare desi nu este defect nimic. La Koleos au avut aceeasi chestiune dar francezii au remediat imediat punand un furtun care comunica cu cele 2 rezervoare.

Reply

Lasa un comentariu