Dupa ce a fost pus in fata inchiderii, producatorul auto suedez Saab, sub noul proprietar, Spyker, vrea sa reangajeze oamenii pe care i-a dat afara in vremurile dificile, dar unul din trei refuza sa se intoarca, relateaza publicatia scandinava SVT.
Cei care nu vor sa mai lucreze pentru Saab si-au gasit de lucru in alta parte ori au investit in pregatire alte posturi.
Saab are nevoie de 229 de angajati sa creasca productia de la 28 de unitati la maximum 39 de masini pe ora. Cresterea cadentei de fabricatie ar permite Saab sa produca in plus 60.000 de unitati pe an.
Spyker a platit celor de la General Motors (GM) 400 milioane de dolari pentru Saab. Cele doua parti au semnat pe 23 februarie 2010 documentele finale pentru tranzactionarea marcii Saab, salvand astfel brandul suedez de la lichidare.
De atunci, Spyker a anuntat planuri marete pentru noua sa achizitie. Este vorba de relansarea modelului Saab 92 din anii ’50 si semnarea unui contract cu celebrul designer Jason Castriota.