Acasa Foto In garajul nostru: Porsche Cayenne S

In garajul nostru: Porsche Cayenne S

de Adrian Mitrea

 

Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model

Porsche Cayenne

Echipare

S

Segment, numar de locuri SUV, 5
Tractiune

4×4

Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 4.846 / 1.939 / 1.705
Ampatament (in milimetri)

2.896

Greutate (in kilograme)

2.140

Capacitaea rezervorului (in litri)

100

Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 670 / 1.780
Coeficient aerodinamic (Cx)

0,36

Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi)

4.806

Carburant

Benzina

Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 400 / 294, la 6.500 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 500 intre 3.500 si 5.000 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 8 cilindri dispusi in V
Dispunerea motorului In fata, longitudinal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came, distributie variabila
Alimentare Injectie directa, admisie variabila
Raport compresie 12,5:1
Viteza maxima (km/h)

258

Acceleratie 0-100 km/h (secunde)

5,9

Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

14,5

Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

8,2

Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi)

10,5

Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 5, 245
Consum in test-drive

20,1 litri / 100 km

Traseu test-drive Bucuresti, in total 100 de kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Idenpendenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare
Suspensie spate

Idenpendenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare

Directie Servoasistata
Frane fata Discuri ventilate, 360 mm diametru
Frane spate

Discuri ventilate, 330 mm diametru

Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru)

265 / 50 / R19

Producator anvelope si model

Pirelli P Zero

Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie)
  • ABS cu EBD si AFU

  • ESP

  • 6 airbag-uri (2 frontale, 2 laterale si 2 de tip cortina)

  • Oglinzi exterioare reglabile electric, pliabile electric si incalzite

  • Senzor de ploaie si control automat a aprinderii farurilor

  • geamuri electrice fata / spate

  • inchidere centralizata cu telecomanda si cheie integrata

  • Transmisie automata cu opt trepte Tiptronic S

Dotari optionale (selectie, preturi fara TVA)
  • Roti Cayenne II de 19 inch (1.551 euro)

  • Ornamente din aluminiu pentru plafon (755 euro)

  • Geamuri fumurii (408 euro)

  • Carlig de tractare (765 euro)

  • Pregatire Bluetooth pentru telefon (569 euro)

  • Oglinzi retrovizoare heliomate (310 euro)

  • Scaune incalzite fata / spate (755 euro)

  • Trapa electrica (1.282 euro)

  • Porsche Communication Management (PCM) inclusiv navigatie (2.729 euro)

  • Senzori de parcare cu vedere de sus (765 euro)

  • Faruri Bi-xenon inclusiv iluminare in viraje statica si dinamica si sistem de iluminare adaptiv (1.489 euro)

  • Airbag-uri laterale spate (357 euro)

  • Volan multifunctional, incalzit (687 euro)

  • Rezervor de 100 de litri (0 euro)

  • sistem de monitorizare a presiunii in pneuri (558 euro)

  • Suspensie pneumatica (3.039 euro)

  • Vopsea metalizata negru “JET” (889 euro)

Garantie

2 fara limita de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 10 ani anticoroziune

Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP

– (netestat)

Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor / /
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta
Pret fara TVA al modelului testat

83.435 euro

Pret cu TVA inclus al modelului testat

103.459 euro

3 comentarii

serbanra 27 iulie 2010 - 16:55

Splendid review! Mai vrem! 😉

Reply
Vlad B 27 iulie 2010 - 17:30

Reusit testul, inedita ideea de a-la face exclusiv noaptea. Simpatica scena cu tramvaiul, daca la ora aia era cineva in el cred ca se intrebau de ce stationeaza astia cu gipanu in mijloc de pasaj:) S-a vazut bine si afisajul de pe bord, foarte putini ar avea sansa sa vada pe viu asta la o masina care valoreaza cat salariul pe o…viata?:) Bravo si pt ca ati pus sursa soundtrack-ului, asta putini o fac

Reply
Adrian Mitrea 27 iulie 2010 - 19:44

Multumim de aprecieri 🙂 Urmeaza teste frumoase pe 0-100.ro saptamanile care vin. Murano, Megane TCe, Citroen DS3 si multe altele. Pe langa asta, poti vedea sectiunea In garajul nostru, unde sunt publicate peste 25 de teste ca acesta.

http://0-100.hotnews.ro/categorii/in-garajul-nostru/

Reply

Lasa un comentariu