Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
Porsche Cayenne |
Echipare |
S |
Segment, numar de locuri | SUV, 5 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.846 / 1.939 / 1.705 |
Ampatament (in milimetri) |
2.896 |
Greutate (in kilograme) |
2.140 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
100 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 670 / 1.780 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
0,36 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
4.806 |
Carburant |
Benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 400 / 294, la 6.500 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 500 intre 3.500 si 5.000 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 8 cilindri dispusi in V |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came, distributie variabila |
Alimentare | Injectie directa, admisie variabila |
Raport compresie | 12,5:1 |
Viteza maxima (km/h) |
258 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
5,9 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
14,5 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
8,2 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
10,5 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 245 |
Consum in test-drive |
20,1 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti, in total 100 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Idenpendenta, paralelogram deformabil, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 360 mm diametru |
Frane spate |
Discuri ventilate, 330 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) |
265 / 50 / R19 |
Producator anvelope si model |
Pirelli P Zero |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (selectie, preturi fara TVA) |
|
Garantie |
2 fara limita de kilometri, 3 ani pentru vopsea si 10 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
– (netestat) |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | – / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta | |
Pret fara TVA al modelului testat |
83.435 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
103.459 euro |
3 comentarii
Splendid review! Mai vrem! 😉
Reusit testul, inedita ideea de a-la face exclusiv noaptea. Simpatica scena cu tramvaiul, daca la ora aia era cineva in el cred ca se intrebau de ce stationeaza astia cu gipanu in mijloc de pasaj:) S-a vazut bine si afisajul de pe bord, foarte putini ar avea sansa sa vada pe viu asta la o masina care valoreaza cat salariul pe o…viata?:) Bravo si pt ca ati pus sursa soundtrack-ului, asta putini o fac
Multumim de aprecieri 🙂 Urmeaza teste frumoase pe 0-100.ro saptamanile care vin. Murano, Megane TCe, Citroen DS3 si multe altele. Pe langa asta, poti vedea sectiunea In garajul nostru, unde sunt publicate peste 25 de teste ca acesta.
http://0-100.hotnews.ro/categorii/in-garajul-nostru/