Acasa Anvelope Reteaua Premio a ajuns la 8 unitati in Romania, dupa o investitie a secretarului general de la Dinamo

Reteaua Premio a ajuns la 8 unitati in Romania, dupa o investitie a secretarului general de la Dinamo

de Adrian Mitrea

Premio Barami (sursa - Premio)

Goodyear Dunlop Tires Romania a inaugurat joi (17 mai), in partea de nord a Capitalei, al optulea magazin-service Premio din tara, in urma unei investitii realizate de partenerul Barami Trading, detinut de Bogdan Balanescu, secretar general al clubului de fotbal Dinamo.

Premio este o franciza, iar investitia in noile amplasamente sunt realizate in comun de catre un partener si Goodyear Dunlop.

In prezent, reteaua Premio numara opt unitati in Romania: Bucuresti (trei), Ramnicu Valcea, Timisoara, Ploiesti, Deva si Galati. Pana la sfarsitul acestui an vor mai fi deschise alte sapte unitati in orase precum Botosani, Targu-Mures, Arad, Suceava, Oradea si Baia Mare.

Situat pe soseaua Erou Iancu Nicolae nr.126, cartier Pipera, orasul Voluntari, Premio Barami este un centru complet nou, cu o dispunere neconventionala a spatiilor interioare. Pe langa spatiul propriu-zis destinat service-ului si receptiei, Premio Barami mai are un spatiu pentru cafenea (50 de locuri), doua birouri de receptie si o sala de conferinte.

Cu o suprafata de 1.200 de metri patrati (mp) destinati service-ului si alti 1.500 mp destinati depozitului de anvelope, situat la subsolul cladirii, Premio Barami dispune de cinci rampe de lucru, un elevator pentru schimbul de ulei si unul pentru geometrie.

Premio Barami functioneaza in fosta cladire a fabricii de LED-uri Microelectrica si a necesitat o investitie de 200.000 euro.

La evenimentul de deschidere au participat si Florin Prunea, Nicolae Badea, Petre Buduru, precum si spectaculosul skandenberger roman Radu Valahu.

Despre Premio si Goodyear Dunlop

Premio este un concept al Goodyear Dunlop furnizat dealerilor, in sistem franciza, plata acesteia reprezentand un anumit procent din incasari sau o taxa fixa. La nivel european exista aproape 4.000 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, toate reprezentand acelasi concept.

Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996. In 2002, Premio Elvetia a fost primul pas spre pietele internationale.

Goodyear este unul dintre cei mai mari producatori de anvelope la nivel mondial, cu 70.000 de angajati care lucreaza la 60 de fabrici din 26 de state.

Lasa un comentariu