Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model |
BMW X6 |
Echipare |
ActiveHybrid |
Segment, numar de locuri | SUV, 4 |
Tractiune |
4×4 |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.877 / 1.983 / 1.697 |
Ampatament (in milimetri) |
2.933 |
Greutate (in kilograme) |
2.525 |
Capacitaea rezervorului (in litri) |
85 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 470 / 1.350 |
Coeficient aerodinamic (Cx) |
– |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) |
4.395, la care se adauga doua motoare electrice, unul de 91 CP si altul de 86 CP |
Carburant |
Benzina, electric |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 485 / 356, din care 408 CP are motorul pe benzina |
Cuplu maxim (in Newton-metri) |
780 Nm, din care 600 Nm are motorul pe benzina |
Numar de cilindri si dispunere | 6 cilindri in dispusi in V la un unghi de 90 de grade |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came, distributie variabila |
Alimentare | Injectie directa, turbocompresor, intercooler |
Raport compresie | 10:1 |
Viteza maxima (km/h) |
250 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) |
5,6 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
10,8 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
9,4 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) |
9,9 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) |
Euro 5, 231 |
Consum in test-drive |
18 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi, in total 300 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate |
Independenta, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata |
Frane fata | Discuri ventilate, 385 mm diametru |
Frane spate |
Discuri ventilate, 345 mm diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) |
275 / 40 / R20 |
Producator anvelope si model |
Dunlop SP Sport Maxx |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) |
|
Dotari optionale (selectie) |
|
Garantie |
2 fara limita de kilometri, patru ani pentru vopsea si 12 ani anticoroziune |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP |
– (inca netestat) |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | – / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta |
|
Pret fara TVA al modelului testat |
33.352 euro |
Pret cu TVA inclus al modelului testat |
111.088 euro |
2 comentarii
Cu ce este filmat clipul? Ce model de camera? Calitatea este foarte foarte buna.
Salut Andrei, testele sunt filmate cu Canon 5D MkII.