Napoca Rally Academy si Vitrina Advertising au anuntat joi (29 aprilie) lansarea campaniei „Fiecare secunda conteaza”, in beneficiul Serviciului Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare (SMURD).
Campania se va desfasura, incepand cu 2 mai 2010, pe doua paliere:
- „La semnalul SMURD trage pe dreapta si opreste”, o campanie de eradicare a indolentei in trafic
- „Ajuta-ne sa te gasim la timp”, o campanie prin care populatia este invitata sa isi puna numere de identificare la imobile pentru a facilita orientarea in teren a celor de la SMURD
„La semnalul sonor trage pe dreapta si opreste” se va desfasura pe mediile clasice de informare in masa (TV, radio), dar abordeaza in mod semnificativ si mediile neconventionale, in special zona online-ului. Mesajul va fi propagat printr-un parteneriat cu principalii bloggeri clujeni, dar si prin topicuri pe forumuri, clipuri pe youtube si Trilulilu, si prin retele sociale media (Facebook).
„Ajuta-ne sa te gasim la timp” reprezinta o actiune punctuala, prin care posesorii de imobile fara placuta cu numar sunt invitati sa si le semnalizeze. Un numar pe o casa sau un bloc poate parea o banalitate, insa in cazul misiunilor SMURD reprezinta principalul reper in orientare, facilitand accesul mult mai rapid la victime.
Aceasta parte a campaniei presupune o actiune de „direct mailing”, actiune concentrata preponderent pe zonele de case din Cluj-Napoca, alegandu-se in mod firesc doar casele fara „placuta”.
Cetatenii care nu au numar la casa pot comanda gratuit placuta prin apelearea unui numar de telefon al Primariei Cluj-Napoca (si in general la orice primarie – n.r.).
„Daca un om nu respira timp de 4 minute, nu mai poate fi salvat, indiferent ce eforturi depui. Cred ca este foarte important ca lumea sa stie acest lucru, mai ales ca vorbim de un efort minim al fiecaruia dintre noi. La fel este si cu lipsa numerelor de pe imobile. Pierdem minute intregi cautand adresa, in timp ce omul aflat in nevoie asteapta sa jungem la el”, a declarat coordonatorul SMURD Cluj, dr. Nicolae Moldovan.
In ziua de 2 mai, data lansarii oficiale a campaniei, Napoca Rally Academy, in parteneriat cu Polus Center Cluj, va organiza, in premiera pentru Romania, o actiune de strangere de fonduri in favoarea SMURD. Astfel, cei prezenti duminica, 2 mai, in parcarea Polus Center Cluj, intre orele 12:00 si 18:00, vor putea experimenta direct senzatiile dintr-o masina de raliu, alaturi de pilotii Napoca Rally Academy, contra unei sume modice pe care trebuie sa o doneze SMURD Cluj.
Au fost gandite doua oferte pentru doritori:
- pentru o tura intr-un Citroen C2 R2 Max de grupa A, alaturi de liderul momentului in Citroen Racing Trophy Romania, Danny Ungur, sau de campionul cupei Dacia, al juniorilor si al grupei N2, Vlad Cosma, donatia minima a fost fixata la 50 de lei
- pentru senzatiile dintr-un Subaru WRX STi N 15 de grupa N, pilotat de vicecampionul Romaniei si detinatorul Cupei Europei de Est la raliuri, Tempesta, sau de liderul momentului in clasamentul general al Campionatului National de Raliuri, Bogdan Marisca, cei interesati vor trebui sa scoata din buzunar cel putin 100 de lei, in beneficiul SMURD
In paralel, pilotii Napoca Rally Academy se vor alatura voluntarilor SMURD din Polus Center in misiunea de a convinge cetatenii sa completeze si sa semneze formularul 230 privind directionarea a doua procente din impozitul pe venit in favoarea „Fundatiei pentru SMURD”.