
Vanzarile celor trei mari marci premium germane aferente primelor trei luni din acest an arata ca BMW detine in cotinuare pozitia de lider la nivel mondial, dar Audi vine tare din spate, reusind sa surclaseze Mercedes-Benz.
BMW a vandut 265.000 de masini in primul trimestru din acest an, in crestere cu 13,8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor anuntate de companie.
Audi ameninta ierarhia consacrata deja, trecand pe pozitia a doua, cu 264.100 de automobile livrate in primele trei luni ale acestui an, fata de 248.500 exemplare Mercedes-Benz vandute in aceeasi perioada.
Pentru Audi, vanzarile din primul trimestru din 2010 reprezinta un record istoric al marcii, fiind cu 25,9% mai mari decat in intervalul ianuarie-martie 2009.
Anul trecut BMW a incheiat ca lider al pietei de masini premium mondiale, fiind urmat de Mercedes-Benz si Audi.
Dat fiind faptul ca Audi are o crestere record si ca distanta fata de BMW este de doar 900 de masini, sunt sanse destul de mari ca Audi sa devina numarul unu mondial in acest an.
Oricum, chiar daca acest lucru nu se va intampla, Audi si-a propus sa devina cea mai bine vanduta marca premium din lume pana in 2015 – deci are timp suficient sa incerce cucerirea primei pozitii.
Pentru toate cele trei marci piata chineza joaca un rol deosebit de important, absorbind 10-20% din totalul livrarilor.
