Salonul Auto de la New Delhi, care devine din ce in ce mai important, este gazda a peste zece noutati interesante in acest an, printre care noul Polo sedan si un concept Suzuki care promite viitoare automobile hibride ale marcii. Cel mai important mesaj este transmis insa de Honda si Toyota, constructori auto care au prezentat concepte ce anunta pasirea celor doua marci in lumea masinilor low-cost.
General Motors a adus la evenimentul auto indian modelul Chevrolet Beat. Acesta este identic cu noua generatie a Spark, planificata sa ajunga si in Romania in martie. Masina va fi comercializata in India sub numele Beat, acelasi pe care l-a avut si conceptul care a stat la baza ei.
Maruti-Suzuki, o companie mixta formata de Suzuki si Maruti pentru a produce masini in India, a dezvaluit conceptul R3 Compact, ce anunta o masina de familie (MPV) accesibila, cu sase locuri pentru pasageri si sofer. Astfel de masini par sa aibe un viitor frumos in India, datorita familiilor numeroase care in prezent folosesc motociclete pentru a se deplasa.
Pe langa R3 Compact, Maruti-Suzuki a prezentat si masina de mici dimensiuni Eeco, cu motor de 1,2 litri si un concept Suzuki SX4 hibrid, care are mari sanse sa ajunga in productie in 2015.
Toyota a venit cu prima sa masina low-cost la New Delhi Auto Expo, denumita Etios, disponibila in variantele sedan si hatchback. Designul general al conceptului Etios aduce a Logan si chiar va fi un competitor pentru acesta in India, dupa lansare. La conceptul Etios, Toyota pare sa fi preferat o abordare mai putin futurista, asa ca sunt sanse mari ca masina sa intre in productie fara prea mari modificari.
Celalalt mare constructor au japonez, Honda, a prezentat un New Small Concept, prototip cu un design avansat si care are mari sanse sa revolutioneze masinile low-cost daca va avea un pret de sub 11.000 de dolari, asa cum promite constructorul. Masina care va rezulta in urma acestui concept va fi destinata Indiei si Asiei, potrivit Honda.
Volkswagen a dezvaluit noua generatie a unui model foarte important pentru India, Polo sedan. Aceasta varianta de caroserie a lui Polo se mai comercializeaza si in America de Sud.