Caracteristici detaliate ale modelului testat | |
Model | Infiniti G37S Coupe |
Echipare | S |
Segment, numar de locuri | Coupe, 4 |
Tractiune | Pe rotile din spate |
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) | 4.600 / 2.060 / 1.400 |
Ampatament (in milimetri) | 2.850 |
Greutate (in kilograme) | 1.719 |
Capacitaea rezervorului (in litri) | 80 |
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) | 275 / – |
Coeficient aerodinamic (Cx) | 0,32 |
Motor si performante dinamice | |
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) | 3.696 |
Carburant | Benzina |
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) | 320 / 235, la 7.000 rotatii pe minut |
Cuplu maxim (in Newton-metri) | 360 la 5.200 rotatii pe minut |
Numar de cilindri si dispunere | 6 cilindri dispusi in V la 60 de grade |
Dispunerea motorului | In fata, longitudinal |
Distributie | 4 supape pe cilindru, doua axe cu came si distributie variabila VVEL |
Alimentare | Injectie indirecta cu admisie variabila |
Raport compresie | 11:1 |
Viteza maxima (km/h) | 250 |
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) | 5,9 |
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 15,3 |
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 7,8 |
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) | 10,5 |
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) | Euro 5, 246 |
Consum in test-drive | 16,7 litri / 100 km |
Traseu test-drive | Bucuresti si imprejurimi – Alexandria – Bucuresti, in total 350 de kilometri |
Tren de rulare | |
Suspensie fata | Idenpendenta, cu brate suprapuse si arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Suspensie spate | Independenta de tip multilink, arcuri elicoidale, bara stabilizatoare |
Directie | Servoasistata variabil in functie de viteza |
Frane fata | Discuri ventilate de 355 milimetri diametru |
Frane spate | Discuri pline de 350 milimetri diametru |
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) | Fata: 225 / 45 R19, Spate: 245 / 40 R19 |
Producator anvelope si model | – |
Dotari standard si optionale ale modelului testat | |
Dotari standard (selectie) | – ABS, ESP
– Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager – Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager si airbag-uri cortina – Geamuri electrice – Oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite si rabatabile electric – Transmisie automata cu 7 trepte si mod manual – Senzori de ploaie si lumina – Oglinda centrala electrocromica – Senzori de parcare in fata si in spate – Cruise control – Aer conditionat cu reglare automata pe doua zone – Sistem audio cu radio CD si MP3, 11 difuzoare – Conectivitate Bluetooth pentru telefon – Conectivitate USB, iPod si RCA – Jante de aliaj de 18 inci – 4WAS (4 Wheel Active Steering) – Diferential autoblocant (LSD – Limited Slip Differential) – Faruri adaptative (AFS – Adaptive Front-light system) cu Xenon pentru faza scurta si lunga – Vopsea rezistenta la zgarieturi (Scratch Shield) – Volan reglabil electric pe inaltime si in profunzime – Tapiterie din piele – Scaun sofer reglabil electric pe 10 directii – Suport lombar pentru sofer, reglabil electric – Scaun pasager reglabil electric pe 8 directii – Scaune fata incalzite – Trapa |
Dotari optionale | – Transmisie automata cu 7 trepte si padele in spatele volanului, 2.100 euro (inclusiv TVA)
– Inteligent Cruise Control (ICC), 900 euro (inclusiv TVA) – vopsea metalizata, 800 euro (inclusiv TVA) – Sistem Multimedia (Bose cu 11 difuzoare, DVD player si camera video pentru marsarier), 3.200 euro (inclusiv TVA) |
Garantie | 3 ani in limita a 100.000 km, 3 ani pentru vopsea si 12 ani la perforarea caroseriei |
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP | – |
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor | – / – / – |
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta | – |
Pret fara TVA al modelului testat | |
Pret cu TVA inclus al modelului testat | 54.800 euro |
2 comentarii
Frumos test!
Frumos test!