Acasa Review In garajul nostru: Toyota Urban Cruiser

In garajul nostru: Toyota Urban Cruiser

de Adrian Mitrea
Caracteristici detaliate ale modelului testat
Model Toyota Urban Cruiser
Echipare Luna
Segment, numar de locuri B, 5
Tractiune Pe rotile din fata
Lungime / latime / inaltime (in milimetri) 3.930 / 1.725 / 1.525
Ampatament (in milimetri) 2.460
Greutate (in kilograme) 1.195
Capacitaea rezervorului (in litri) 42
Volumul portbagajului / cu bancheta spate rabatata (in litri) 314 / 749
Coeficient aerodinamic (Cx) 0,318
Motor si performante dinamice
Capacitate cilindrica (in centimetri cubi) 1.329
Carburant benzina
Putere maxima (in Cai Putere / kilowati) 101 / 74, la 6.000 rotatii pe minut
Cuplu maxim (in Newton-metri) 132 de la 3.800 rotatii pe minut
Numar de cilindri si dispunere 4 cilindri in linie
Dispunerea motorului In fata, transversal
Distributie 4 supape pe cilindru, doua axe cu came, distributie variabila
Alimentare Injectie indirecta
Raport compresie 11,5:1
Viteza maxima (km/h) 175
Acceleratie 0-100 km/h (secunde) 12,5
Consum urban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 6,6
Consum extraurban declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 4,9
Consum mixt declarat de producator (in litri la 100 de kilometri parcursi) 5,5
Norma de depoluare si emisii de dioxid de carbon pe kilometru, declarate de producator (in grame) Euro 4, 129
Consum in test-drive 8 litri / 100 km
Traseu test-drive Bucuresti (100 km) si imprejurimi – Urziceni – Bucuresti, in total 250 de kilometri
Tren de rulare
Suspensie fata Idenpendenta de tip McPherson, cu arcuri elicoidale si bara stabilizatoare
Suspensie spate Semi-independenta, punte de tip H brate trase, arcuri elicoidale
Directie Servoasistata
Frane fata Discuri ventilate de 275 milimetri diametru
Frane spate Discuri pline de 259 milimetri diametru
Dimensiuni anvelope (latime, talon, diametru) 195 / 60 R16
Producator anvelope si model
Dotari standard si optionale ale modelului testat
Dotari standard (selectie) Aer conditionat cu reglare automata

ABS, VSC + TRC (sistem de control al stabilitatii si al tractiunii)

Airbag-uri frontale pentru sofer si pasager

– Airbag-uri laterale pentru sofer si pasager, airbag-uri cortina si airbag pentru protectia genunchilor soferului (in total 7)

– Geamuri electrice fata / spate

– Oglinzi exterioare reglabile electric, incalzite si rabatabile electric

– Proiectoare de ceata

– Radio cu MP3, 6 difuzoare si intrare AUX-IN

– Bluetooth

– Computer de bord

– Comenzi pe volan pentru radio

– Volan reglabil pe inaltime si in profunzime

– Scaun sofer reglabil pe inaltime

– Inchidere centralizata cu telecomanda

Dotari optionale – vopsea metalizata (Gri Inchis Metalizat), 300 euro (inclusiv TVA)
Garantie 3 ani in limita a 100.000 de kilometri
Protectia generala oferita pasagerilor conform testelor Euro NCAP
Protectia oferita ocupantilor adulti / copiilor / pietonilor – / – / –
Nivelul de asistare al sistemelor de siguranta
Pret fara TVA al modelului testat 14.303 euro
Pret cu TVA inclus al modelului testat 17.020 euro

12 comentarii

Claudiu 18 noiembrie 2009 - 13:46

Foarte frumos reportajul. Bravo, tot asa baieti.

Reply
Claudiu 18 noiembrie 2009 - 11:46

Foarte frumos reportajul. Bravo, tot asa baieti.

Reply
Adrian Mitrea 18 noiembrie 2009 - 19:57

Multumim pentru aprecieri Claudiu!

Reply
Adrian Mitrea 18 noiembrie 2009 - 17:57

Multumim pentru aprecieri Claudiu!

Reply
Mihai 12 martie 2010 - 01:24

Super ca nu v-ati documentat deloc inainte sa il scrieti. Poate ar fi fost ok sa mentionati ca Urban Cruiser de la Toyota este defapt un amarat de Scion XA din state (www.scion.com). Adica brand-ul de tineret al toyota. ptr europa doar i-au pus alta sigla si au marit pretul. 😀 masina este penibila, mai ales ca poti sa ti-o iei mult mai bine dotata cu un motor considerabil mult mai puternic din state.

Reply
Mihai 12 martie 2010 - 03:24

Super ca nu v-ati documentat deloc inainte sa il scrieti. Poate ar fi fost ok sa mentionati ca Urban Cruiser de la Toyota este defapt un amarat de Scion XA din state (www.scion.com). Adica brand-ul de tineret al toyota. ptr europa doar i-au pus alta sigla si au marit pretul. 😀 masina este penibila, mai ales ca poti sa ti-o iei mult mai bine dotata cu un motor considerabil mult mai puternic din state.

Reply
Adrian Mitrea 12 martie 2010 - 09:38

Multumim de critica, dar Urban Cruiser este de fapt xD in SUA, nu xA cum spui tu 🙂

In fond, Urban Cruiser este o Toyota Yaris (Vitz in SUA) cu alta caroserie si pe care poate fi pus si 4×4. Nu inteleg de ce spui ca nu ne-am documentat…

Traim in Europa si cumparam masini europene. Aproape orice sofer stie doua lucruri despre piata auto din SUA:

– masinile sunt mai ieftine acolo. toate!

– unele modele europene au in SUA alt nume (si invers), iar uneori cele doua nume de produs nu au deloc legatura intre ele. Un exemplu ar fi Ford Fusion-ul european si Ford Fusion-ul american

In alta ordine de idei, daca doresti sa-ti cumperi un xD din SUA in loc de un Urban Cruiser din Romania, esti liber sa o faci.

Reply
Adrian Mitrea 12 martie 2010 - 07:38

Multumim de critica, dar Urban Cruiser este de fapt xD in SUA, nu xA cum spui tu 🙂

In fond, Urban Cruiser este o Toyota Yaris (Vitz in SUA) cu alta caroserie si pe care poate fi pus si 4×4. Nu inteleg de ce spui ca nu ne-am documentat…

Traim in Europa si cumparam masini europene. Aproape orice sofer stie doua lucruri despre piata auto din SUA:
– masinile sunt mai ieftine acolo. toate!
– unele modele europene au in SUA alt nume (si invers), iar uneori cele doua nume de produs nu au deloc legatura intre ele. Un exemplu ar fi Ford Fusion-ul european si Ford Fusion-ul american

In alta ordine de idei, daca doresti sa-ti cumperi un xD din SUA in loc de un Urban Cruiser din Romania, esti liber sa o faci.

Reply
Ion 2 iunie 2010 - 17:42

@Mihai… Sigur esti genul de "sofer" care se mandreste cu masina de firma, si tine in fata scarii un bmw obosit 316 cu numere de bulgaria… Avand in vedere ca "amarata" asta n-o sa ti-o permiti nicio data, mai bine taci… du-te si cara cartofi cu Loganu`, si nu-ti mai da cu parerea fara sa ai habar de brand. Documenteaza-te tu inainte de toate.

Reply
Ion 2 iunie 2010 - 18:42

@Mihai… Sigur esti genul de „sofer” care se mandreste cu masina de firma, si tine in fata scarii un bmw obosit 316 cu numere de bulgaria… Avand in vedere ca „amarata” asta n-o sa ti-o permiti nicio data, mai bine taci… du-te si cara cartofi cu Loganu`, si nu-ti mai da cu parerea fara sa ai habar de brand. Documenteaza-te tu inainte de toate.

Reply
Mihai 3 iunie 2010 - 08:52

@Ion… fata de tine eu chiar detin un Scion(TC) si eu chiar traiesc in state deci poate am condus masina aceasta mult inaintea ta. Nu stiu ce faci tu cu masinile de bulgaria, dar ma abtin de la comentarii suplimentare.

@Adrian Mitrea nu stiu de unde ai scos tu Toyota "Vitz", e un model care nu l-am intalnit in ultimii aproape 3 ani de cand ma aflu in Maryland sau Delaware. Pe de alta parte am vazut destule Toyota Yaris pe aici, chiar si Yaris Sedan platforma din care este derivat Scion Xa(implicit si facelift-ul Xd, in europa redenumit sub Urban Cruiser).

Reply
Mihai 3 iunie 2010 - 09:52

@Ion… fata de tine eu chiar detin un Scion(TC) si eu chiar traiesc in state deci poate am condus masina aceasta mult inaintea ta. Nu stiu ce faci tu cu masinile de bulgaria, dar ma abtin de la comentarii suplimentare.
@Adrian Mitrea nu stiu de unde ai scos tu Toyota „Vitz”, e un model care nu l-am intalnit in ultimii aproape 3 ani de cand ma aflu in Maryland sau Delaware. Pe de alta parte am vazut destule Toyota Yaris pe aici, chiar si Yaris Sedan platforma din care este derivat Scion Xa(implicit si facelift-ul Xd, in europa redenumit sub Urban Cruiser).

Reply

Lasa un comentariu