Acasa Foto Prima impresie: Opel Astra (2010)

Prima impresie: Opel Astra (2010)

de Adrian Mitrea

Opel Astra I (sursa - 0-100.ro)

Opel Astra, model ajuns la a patra generatie, este o masina foarte asteptata de fanii marcii si un automobil in care Opel isi pune mari sperante. Am fost in Germania sa testez noul Astra si primele impresii sunt pozitive, masina distantandu-se puternic de celelalte generatii.

Daca ar fi rezum intr-o idee tot ce inseamna noul Opel Astra, as spune asa: O masina frumoasa, reusita din punct de vedere tehnic, mult imbunatatita fata de modelul precedent si care poate fi echipata cu dotari pe care nu le mai poti gasi in clasa ei. Dar hai sa le luam pe rand…

La nivel de design este indiscutabila distanta dintre noul si vechiul model. Noul Opel Astra este puternic inspirat din Insignia si este practic al doilea automobil Opel care se inscrie in noua filosofie de design a constructorului.

Interior Opel Astra I (sursa - 0-100.ro)Cum m-am urcat in masina am remarcat multitudinea de butoane pe care soferul le are la dispozitie. La fel ca si in poze, bordul pare si chiar este incarcat. Unora le poate place asta, altora nu. Oricum, e vorba de obisnuinta pana la urma.

Luminile ambientale de culoare rosie, amplasate pe fetele de usi si in jurul schimbatorului de viteze, dau o nota de eleganta si modernitate masinii.

Cum merge? Pe drumurile din Germania foarte bine, si tind sa cred ca se va descurca la fel si la noi.

Opel spune ca a studiat mult trenul de rulare al masinii si ca a imbunatatit suspensia spate.

Concret, in partea din fata, cadrul motorului are patru prinderi pe caroserie, toate cu garnituri (bucsi) hidraulice. Aceasta solutie tehnica permite diminuarea vibratiilor motorului transmise masinii si imbunatateste confortul in mers.

Suspensie spate Opel Astra I - Watt's Linkage (sursa 0 - 100.ro)Suspensia spate este preluata de la modelele anterioare, fiind formata dintr-o punte semiindependenta de tip H cu brate trase. Pentru cei mai putin initiati, acest tip de suspensie este mai ieftin de produs si mai fiabila decat suspensiile multilink, de exemplu. Reversul medaliei consta intr-o tinuta de drum mai putin precisa.

La noul Astra, inginerii Opel au adaugat la clasica suspensie semiindependenta o legatura (Watt’s Linkage) care permite puntii spate sa se comporte asemenea uneia multilink, adica sa asigure confort sporit si aderenta mai buna in curbe.

Carcotasii ar spune ca aceasta Watt’s Linkage va adauga ceva la costurile de inretinere, date fiind cele doua noi bucsi adaugate, dar Opel zice ca vor tine „o viata”.

La capitolul motorizari, noul Opel Astra are o oferta variata compusa din patru versiuni diesel si patru benzina. Noutatea notabila consta intr-un nou motor turbo pe benzina, de 1,4 litri si 140 de Cai Putere.

Motor de 1,4 litri turbo pe benzina (sursa - 0-100.ro)Am condus circa 100 de kilometri aceasta motorizare, insa nu am reusit sa ma conving daca motorul merita un plus sau un minus. Partea buna ar fi ca raspunde prompt la accelerare (fara turbp lag), insa impingerea in scaun nu se ridica la nivelul asteptarilor pe care le aveam de la cei 140 de Cai Putere.

O impresie considerabil mai buna mi-a lasat motorul turbo de 1,6 litri de 180 de Cai Putere, care urca pe nerasuflate pana la 180-200 de kilometri pe ora.

Despre consum n-as putea spune mare lucru pentru ca n-am apucat sa parcurg suficient de multi kilometri cu fiecare.

Versiunile superioare de echipare ale Opel Astra au doua butoane, Sport si Tour.

Primul face ca suspensia sa fie mai ferma, directia mai tare si acceleratia mai rapida.

Opel Astra I (sursa 0-100.ro)Celalalt mod inmoaie suspensia, face ca volanul sa se miste mai usor si ca acceleratia sa fie mai putin brutala. Cand niciunul dintre cele doua butoane nu este activat, automobilul merge intr-un mod standard.

Rularea standard sau Tour este marcata printr-o iluminare alba a instrumentelor de bord, iar dupa ce apesi butonul Sport ceasurile devin rosii.

Toate elemente astea par cam abstracte si poate conteaza mai putin pentru un sofer obisnuit, insa contribuie la impresia pozitiva pe care ti-o lasa masina, mai ales daca apuci sa o conduci cateva zeci de kilometri.

Confortul acustic este foarte bun, chiar si la viteze de 180 de kilometri pe ora pe autobahn-urile nemtesti.

Suport pentru biciclete Opel Astra 2010 (sursa - Opel)In plus, noul Opel Astra dispune de niste sisteme nemaintalnite in clasa ei. De exemplu suportul pentru biciclete (disponibil si pe Opel Corsa si Opel Antara), care in Germania costa in plus 500 de euro.

Mai mult, clientii noului Opel Astra pot opta pentru scaune medicinale pentru locurile din fata. Ele sunt dedicate oamenilor care au dureri de spate sau celor care nu vor sa ajunga in aceasta situatie. Ideea celor de la Opel este laudabila, mai ales ca singurul producator auto din lume care mai are in oferta asemenea scaune este Mercedes-Benz. Pot fi comandate ambele sau doar unul, la un pret de 500 de euro fiecare.

Climatizarea automata aduce cu sine guri de ventilatie inteligente, care au o facilitate ce directioneaza o parte a lamelelor de ghidaj al curentului in sus, iar o parte in jos, pentru ca fluxul de aer sa fie mai bine dispersat, prevenind durerile de cap.

Noul Opel Astra dispune de un sertar adanc sub scaunul pasagerului din dreapta, in care incap lejer vreo trei DEX-uri si o carte de beletristica.

In cotiera intra lejer cinci CD-uri cu tot cu carcasa, iar fetele de usi pot gazdui inclusiv sticle de 1,5 litri.

Spatiul portbagajului (370 de litri in total) are o placa despartitoare care poate fi pozitionata pe trei niveluri in adancime. Placa poate sustine o greutate de 100 de kilograme.

Variantele testate erau echipate peste medie, insa pretul pe pornire din Romania, de 14.250 euro, inclusiv TVA, pare promitator si pare sa anunte preturi competitive si pentru versiunile mai scumpe. Oricum, echiparea standard este decenta, incluzand aer conditionat, geamuri si oglinzi electrice, radio CD, ABS si patru airbag-uri.

Click aici pentru galeria foto

44 comentarii

george 31 octombrie 2009 - 12:42

si cum se conduce ? ati condus-o si voi si nu ati pus niste pareri … ati citit fisa tehnica. si faceti ceva cu baiatul care vorbeste pe fundal … mai ciupiti-l din cand in cand sa para mai entuziasmat :))

Reply
george 31 octombrie 2009 - 10:42

si cum se conduce ? ati condus-o si voi si nu ati pus niste pareri … ati citit fisa tehnica. si faceti ceva cu baiatul care vorbeste pe fundal … mai ciupiti-l din cand in cand sa para mai entuziasmat :))

Reply
Adrian Mitrea 31 octombrie 2009 - 13:39

Salut George,

Nu cred ca e nevoie de ciupituri de fund pentru entuziasm. Pe video NU poti spune tot, de aceea acest drive test are si text. Iti recomand sa-l citesti.

Multumesc de feedback.

Adi

Reply
Adrian Mitrea 31 octombrie 2009 - 13:39

Salut George,

Nu cred ca e nevoie de ciupituri de fund pentru entuziasm. Pe video NU poti spune tot, de aceea acest drive test are si text. Iti recomand sa-l citesti.

Multumesc de feedback.

Adi

Reply
george 31 octombrie 2009 - 15:43

Ok Adi

Hai sa iti explic. M-am uitat din nou la video de prezentare. SI NU IMI PLACE. Ma interesa cum se conduce masina, cum te simti la volan, intoarce priviri, o parere personala, parerea ta. CA ASTA INSEAMNA SA ITI FACI O IMPRESIE … ca vad asta e si titlu. Care e prima impresie ?

uite ce informatii mi-ati oferit voi:

bordul e incarcat

suspensie bla bla bla

motor nou turbo 1.4

doua moduri de condus

inca un mod standard

suport de bicicleta

scaune medicinale

pret

 

asta nu aflam si de pe site-ul lor? Frate ia-o ca un sfat. Secretul unei afaceri de succes este sa vi cu ceva nou senzational sau cu o reteta mai veche dar reinventata. Voi nu veniti cu nimic nou…

Reply
george 31 octombrie 2009 - 13:43

Ok Adi
Hai sa iti explic. M-am uitat din nou la video de prezentare. SI NU IMI PLACE. Ma interesa cum se conduce masina, cum te simti la volan, intoarce priviri, o parere personala, parerea ta. CA ASTA INSEAMNA SA ITI FACI O IMPRESIE … ca vad asta e si titlu. Care e prima impresie ?
uite ce informatii mi-ati oferit voi:

bordul e incarcat
suspensie bla bla bla
motor nou turbo 1.4
doua moduri de condus
inca un mod standard
suport de bicicleta
scaune medicinale
pret
 
asta nu aflam si de pe site-ul lor? Frate ia-o ca un sfat. Secretul unei afaceri de succes este sa vi cu ceva nou senzational sau cu o reteta mai veche dar reinventata. Voi nu veniti cu nimic nou…

Reply
horatiu 18 noiembrie 2009 - 13:06

cred ca noul astra e o alegere mult mai buna decat vw golf

Reply
horatiu 18 noiembrie 2009 - 11:06

cred ca noul astra e o alegere mult mai buna decat vw golf

Reply
mario 29 ianuarie 2010 - 19:37

stau in cumpana sa iau un astra clasic sau noul model?

Reply
mario 29 ianuarie 2010 - 17:37

stau in cumpana sa iau un astra clasic sau noul model?

Reply
Newpress 15 februarie 2010 - 18:54

Noul model …

Reply
Newpress 15 februarie 2010 - 16:54

Noul model …

Reply
Andrei 11 martie 2010 - 23:06

Ce alegere sa fac …1.4 100cai sau 1.6 115 cai …..condus prin Bucuresti

Reply
Andrei 11 martie 2010 - 21:06

Ce alegere sa fac …1.4 100cai sau 1.6 115 cai …..condus prin Bucuresti

Reply
Adrian Mitrea 12 martie 2010 - 07:06

Daca ai bani cumpara motorul mai mare. In mod sigur vei iesi si din oras cu masina si diferenta de putere si de cuplu dintre cele doua motoare e considerabila.

In oras diferentele de consum nu sunt mari intre ele. 1,6-le iti poate consuma cu maximum un litru in plus la 100 km.

Succes!

Reply
Adrian Mitrea 12 martie 2010 - 11:06

Daca ai bani cumpara motorul mai mare. In mod sigur vei iesi si din oras cu masina si diferenta de putere si de cuplu dintre cele doua motoare e considerabila.

In oras diferentele de consum nu sunt mari intre ele. 1,6-le iti poate consuma cu maximum un litru in plus la 100 km.

Succes!

Reply
iordantonio 18 aprilie 2010 - 02:36

Recomand ce mi-am comandat si eu: noul Astra 1.4 turbo, varianta sport plus pachet premium incluzand FlexRide si lumini, preferand optionalele "tehnice" fata de altele. Pretul negociat undeva sub 16500E.- si mai scazi si rablele Ramane de vazut consumul, oricum sunt prea noi, nici rodate, eu prefer cap. mica si putere mare, consumul e-n functie de cat o calci…

Reply
iordantonio 18 aprilie 2010 - 03:36

Recomand ce mi-am comandat si eu: noul Astra 1.4 turbo, varianta sport plus pachet premium incluzand FlexRide si lumini, preferand optionalele „tehnice” fata de altele. Pretul negociat undeva sub 16500E.- si mai scazi si rablele Ramane de vazut consumul, oricum sunt prea noi, nici rodate, eu prefer cap. mica si putere mare, consumul e-n functie de cat o calci…

Reply
Virgil Popescu 1 iunie 2010 - 15:57

Buna recomandarea, dar nu fii egoist, spune si la ce dealer ai obtinut tu acest pret, ca nu-mi vine sa cred ! Versiunea Sport, cu pachetul Ride (1750 EURO – FlexRide si AFL cu xenon), probabil ai pus vopsea metalizata si altele… ? La banii astia ??? Ia zii la ce dealer ?

Reply
Virgil Popescu 1 iunie 2010 - 13:57

Buna recomandarea, dar nu fii egoist, spune si la ce dealer ai obtinut tu acest pret, ca nu-mi vine sa cred ! Versiunea Sport, cu pachetul Ride (1750 EURO – FlexRide si AFL cu xenon), probabil ai pus vopsea metalizata si altele… ? La banii astia ??? Ia zii la ce dealer ?

Reply
iordantonio 1 iunie 2010 - 21:04

Din pacate am aflat ca livrarea se intarzie cu circa o luna si se pare ca nici nu se mai fac momentan inscrieri la acest model (din cea-m auzit eu); uzinele au ramas in urma si nu fac fata comenzilor. Pretul obtinut e bun, in afara de ce-am zis mai sus n-am comandat alte optionale, doar rezerva mica, culoare alba, si… nu fac reclama dealerului aici (coment-urile sunt strict despre impresii Astra) si inca nici nu stiu cat de serios va fi pana-n final. ( tips: negociati drastic oferte cu aceeasi configuratie cu mai multi dealeri si apoi alegeti). In privinta masinii alese, n-am gasit motorizarea la drive test, m-am orientat dupa specificatii si alte pareri (dinamica, consum, poluare, taxe, etc.), cat de fiabila va fi… voi vedea.

Reply
iordantonio 1 iunie 2010 - 19:04

Din pacate am aflat ca livrarea se intarzie cu circa o luna si se pare ca nici nu se mai fac momentan inscrieri la acest model (din cea-m auzit eu); uzinele au ramas in urma si nu fac fata comenzilor. Pretul obtinut e bun, in afara de ce-am zis mai sus n-am comandat alte optionale, doar rezerva mica, culoare alba, si… nu fac reclama dealerului aici (coment-urile sunt strict despre impresii Astra) si inca nici nu stiu cat de serios va fi pana-n final. ( tips: negociati drastic oferte cu aceeasi configuratie cu mai multi dealeri si apoi alegeti). In privinta masinii alese, n-am gasit motorizarea la drive test, m-am orientat dupa specificatii si alte pareri (dinamica, consum, poluare, taxe, etc.), cat de fiabila va fi… voi vedea.

Reply
Virgil Popescu 2 iunie 2010 - 15:16

Ok, e dreptul tau la discretie in privinta dealerului, nu critic. Totusi, nu stiu dac-ai facut bine ca ai comandat-o asa pe n.v.. Poate ca nu mai ai rabdare, poate ca ai nevoie de masina… Citesc de cateva luni driveteste si review-uri la acest motor, foarte tentant din datele prezentate de producator, dar … inca mi-e teama sa ma hotarasc asupra lui. Unii spun ca ar fi ok, un motor orientat spre rafinament si confort, cu usoare valente sportive totusi, de la 3000 de turatii in sus, pe cand altii (pe situri din UK) spun ca e cam dezamagitor, ba chiar ca nici nu poti sa faci o depasire macar… Astept sa apara la dealeri pt. drivetest, prin iulie , cel tarziu august, am incredintari… Masina imi pare foarte frumoasa, si daca acest motor s-ar dovedi cat de cat "credincios", ca sa zic asa, n-as mai ezita. Eu oricum, in loc de FlexRide si AFL as pune clar dieselul de 125 CP, cu scut la motor, si-n loc de xenoane, as pune halogene BlueVision de la Philips… Negru Black Saphire e culoarea cea mai potrivita ei, desi e groaznica in RO culoarea asta…

Reply
Virgil Popescu 2 iunie 2010 - 16:16

Ok, e dreptul tau la discretie in privinta dealerului, nu critic. Totusi, nu stiu dac-ai facut bine ca ai comandat-o asa pe n.v.. Poate ca nu mai ai rabdare, poate ca ai nevoie de masina… Citesc de cateva luni driveteste si review-uri la acest motor, foarte tentant din datele prezentate de producator, dar … inca mi-e teama sa ma hotarasc asupra lui. Unii spun ca ar fi ok, un motor orientat spre rafinament si confort, cu usoare valente sportive totusi, de la 3000 de turatii in sus, pe cand altii (pe situri din UK) spun ca e cam dezamagitor, ba chiar ca nici nu poti sa faci o depasire macar… Astept sa apara la dealeri pt. drivetest, prin iulie , cel tarziu august, am incredintari… Masina imi pare foarte frumoasa, si daca acest motor s-ar dovedi cat de cat „credincios”, ca sa zic asa, n-as mai ezita. Eu oricum, in loc de FlexRide si AFL as pune clar dieselul de 125 CP, cu scut la motor, si-n loc de xenoane, as pune halogene BlueVision de la Philips… Negru Black Saphire e culoarea cea mai potrivita ei, desi e groaznica in RO culoarea asta…

Reply
iordantonio 2 iunie 2010 - 23:30

Dieselul nu ma atrage (in afara de cuplu) si nici nu-i rentabil ptr. mine. Nu am putut testa masina si nici nu dau gir maxim unor articole ca cel din pagina http://www.autolatest.com/ro/detalii-test-drive/1… , dar am considerat ca e masina potrivita cerintelor mele, cu bune si cu rele… (nimic nu-i perfect) , sincer si eu am unele rezerve, dar astept sa-i descopar calitatile (in timp, dupa cateva mii de Km. – rog postati aici cei care ati trecut de rodaj, cum vi se pare 1.4 turbo?). Livrarea intarzie!…

Reply
iordantonio 3 iunie 2010 - 00:30

Dieselul nu ma atrage (in afara de cuplu) si nici nu-i rentabil ptr. mine. Nu am putut testa masina si nici nu dau gir maxim unor articole ca cel din pagina http://www.autolatest.com/ro/detalii-test-drive/121-premiera-opel-astra-turbo-2010-vs-vw-golf-vi-tsi , dar am considerat ca e masina potrivita cerintelor mele, cu bune si cu rele… (nimic nu-i perfect) , sincer si eu am unele rezerve, dar astept sa-i descopar calitatile (in timp, dupa cateva mii de Km. – rog postati aici cei care ati trecut de rodaj, cum vi se pare 1.4 turbo?). Livrarea intarzie!…

Reply
iancuadrian63 14 iunie 2010 - 18:50

Eram curios de ceva pareri de la cunoscatori si necunoscatori referitor la acest opel astra clasic |||.Mi-am comandat si eu un model totusi destul de dotat pachet electronic,pachet beauty exterior, culoare metalizata,pachet fumatori,cheie pliabila, scut motor,jante otel structurale,rezerva normala,motorizare 1,4, 90 CP,la program rabla 8660 euro.Totusi fiti increzatori una;dupa buzunar ,doua dupa posibilitati.Fiti increzatori in optiunile voastre.Care aveti sa le stapiniti sanatosi care nu ……faceti cum credeti.

Reply
iancuadrian63 14 iunie 2010 - 16:50

Eram curios de ceva pareri de la cunoscatori si necunoscatori referitor la acest opel astra clasic |||.Mi-am comandat si eu un model totusi destul de dotat pachet electronic,pachet beauty exterior, culoare metalizata,pachet fumatori,cheie pliabila, scut motor,jante otel structurale,rezerva normala,motorizare 1,4, 90 CP,la program rabla 8660 euro.Totusi fiti increzatori una;dupa buzunar ,doua dupa posibilitati.Fiti increzatori in optiunile voastre.Care aveti sa le stapiniti sanatosi care nu ……faceti cum credeti.

Reply
men13 16 august 2010 - 16:02

Am un noul opel astra 1,4 ,100cp,benzina are 4000km pina acum super, 3200km sunt parcursi afara.A iesit un consum de 7,4 la suta in conditii de autostrada 2000km si clima pornita .Eu sunt multumit pina acum.

Reply
men13 16 august 2010 - 14:02

Am un noul opel astra 1,4 ,100cp,benzina are 4000km pina acum super, 3200km sunt parcursi afara.A iesit un consum de 7,4 la suta in conditii de autostrada 2000km si clima pornita .Eu sunt multumit pina acum.

Reply
dee 20 august 2010 - 18:51

pai eu mi-am comandat noul opel astra cosmo 1.6 la 115 cp dar cu cutie automata deoarece mie cel putin imi va fi mai usor.. am adugat mai multe optionale piele pachetul cu bi xenon faruri adaptive , senzorii de parcare etc. desi varianta cosmo este cea mai buna optiune dupa mine deci masina e chiar dotata si am ajuns undeva la 16.500 de euro cu programul rabla si tot masina va veni la sfarsitul lui septembrie inceputul lui octombrie si sunt incantata..

Reply
dee 20 august 2010 - 16:51

pai eu mi-am comandat noul opel astra cosmo 1.6 la 115 cp dar cu cutie automata deoarece mie cel putin imi va fi mai usor.. am adugat mai multe optionale piele pachetul cu bi xenon faruri adaptive , senzorii de parcare etc. desi varianta cosmo este cea mai buna optiune dupa mine deci masina e chiar dotata si am ajuns undeva la 16.500 de euro cu programul rabla si tot masina va veni la sfarsitul lui septembrie inceputul lui octombrie si sunt incantata..

Reply
iordantonio 21 august 2010 - 09:49

Dupa primii 700 km, mers normal ca de rodaj (2000-3000 ture, nefortata) dar cu ceva greutate in plus, combinat oras-afara, benzina cam 8,2 la suta. Dar daca bagi piciorul mananca pe masura,la depasiri trage destul de bine in turatie, frane bune (si cea de mana electrica). Lumea inca nu le cunoaste (am mai vazut doar doua-trei) si atrage privirile, designul e deosebit. Scaune fata (la Sport ) confortabile. Probleme sesizate de mine: bancheta spate prea tare (la Sport – nu stiu daca difera la alte var.), vizibilitate spre spate la manevre e redusa (ar fi utili senzori de parcare) gabaritul fiind mai mare decat m-asteptam, necesita obisnuinta. Apoi botul este cam lung si cu spoilerul fata cam jos poti agata bordurile… lu' Videanu. E mullt loc intre radiator si motor (1.4 T), putea sa fie cu 15-20 cm mai scurta (poate necesita loc ptr. alte motorizari.. Spatiul porbagajului cam mic si ingust. Cred ca ptr. folosirea de oras marimea masinii e cam incomoda, dar eu nu o voi folosi preponderent in oras. La sosea e parfum! Viteza a 6-a de croaziera e f. economica, dar tre'sa ai drum liber.

Reply
calin 21 august 2010 - 10:10

ajunge opel astra 1.4 – 100cp? mai mult pentru oras si 1-2 concedii pe an (vreo 2-3000 de km)

ma gandesc ca 1.6 – 116cp e prea mult; si pentru oras cred ca diferenta de consum e prea mare

Reply
iordantonio 21 august 2010 - 07:49

Dupa primii 700 km, mers normal ca de rodaj (2000-3000 ture, nefortata) dar cu ceva greutate in plus, combinat oras-afara, benzina cam 8,2 la suta. Dar daca bagi piciorul mananca pe masura,la depasiri trage destul de bine in turatie, frane bune (si cea de mana electrica). Lumea inca nu le cunoaste (am mai vazut doar doua-trei) si atrage privirile, designul e deosebit. Scaune fata (la Sport ) confortabile. Probleme sesizate de mine: bancheta spate prea tare (la Sport – nu stiu daca difera la alte var.), vizibilitate spre spate la manevre e redusa (ar fi utili senzori de parcare) gabaritul fiind mai mare decat m-asteptam, necesita obisnuinta. Apoi botul este cam lung si cu spoilerul fata cam jos poti agata bordurile… lu’ Videanu. E mullt loc intre radiator si motor (1.4 T), putea sa fie cu 15-20 cm mai scurta (poate necesita loc ptr. alte motorizari.. Spatiul porbagajului cam mic si ingust. Cred ca ptr. folosirea de oras marimea masinii e cam incomoda, dar eu nu o voi folosi preponderent in oras. La sosea e parfum! Viteza a 6-a de croaziera e f. economica, dar tre’sa ai drum liber.

Reply
calin 21 august 2010 - 08:10

ajunge opel astra 1.4 – 100cp? mai mult pentru oras si 1-2 concedii pe an (vreo 2-3000 de km)
ma gandesc ca 1.6 – 116cp e prea mult; si pentru oras cred ca diferenta de consum e prea mare

Reply
iordantonio 21 august 2010 - 17:08

Ptr. oras si maxim 2 persoane la mers normal, 100 cp ar ajunge, nu si ptr. afara plus ceva greutate (masina este deja cam grea). Dar zic ca mi se pare o masina mare ptr. oras. Diferenta de consum intre 1.4 100 cp si 140cp e f. mica (mai ales extra urban 4.5 fata de 4,8 la suta la turbo, dar datele imi par cam trase de par!

Reply
iordantonio 21 august 2010 - 15:08

Ptr. oras si maxim 2 persoane la mers normal, 100 cp ar ajunge, nu si ptr. afara plus ceva greutate (masina este deja cam grea). Dar zic ca mi se pare o masina mare ptr. oras. Diferenta de consum intre 1.4 100 cp si 140cp e f. mica (mai ales extra urban 4.5 fata de 4,8 la suta la turbo, dar datele imi par cam trase de par!

Reply
calin 22 august 2010 - 00:04

da, dar si 1500 euro diferenta

il vreau in locul unui passat 3 de 90cp; vechi de 21 de ani cu care m-am descurcat f. bine si in concedii cu sotia si 2 copii si o gramada de bagaje; sa nu ma descurc cu astra 1.4 – 100cp?

Reply
calin 21 august 2010 - 22:04

da, dar si 1500 euro diferenta
il vreau in locul unui passat 3 de 90cp; vechi de 21 de ani cu care m-am descurcat f. bine si in concedii cu sotia si 2 copii si o gramada de bagaje; sa nu ma descurc cu astra 1.4 – 100cp?

Reply
iordantonio 22 august 2010 - 10:51

Normal ca te poti descurca si cu 100 cp (si pretul mai conteaza), e bun in oras, dar la drum si incarcat,

la o depasire lunga sau la o panta … cred ca loganul de 110 cp iti da flashuri din spate. Mai vezi pareri pe Astraforum. Chiar daca nu conduci sportiv, o rezerva de putere e necesara ptr. siguranta. Nemtii au scos de curand

noul Astra cu motor 1.4 Turbo ECOTEC®, 88 kW (120 PS) : http://www.opel.de/content/shop/cars/astra-ng/pro… , dar la noi nu stiu cand se va aduce. Eu am facut efortul de cumpara 1.4 Turbo ECOTEC®, 103 kW (140 PS), am asteptat comanda peste 4 luni (de m-a prins si cresterea TVA ! : < #$%) , dar consider ca masina merita!

Reply
iordantonio 22 august 2010 - 13:51

Normal ca te poti descurca si cu 100 cp (si pretul mai conteaza), e bun in oras, dar la drum si incarcat,

la o depasire lunga sau la o panta … cred ca loganul de 110 cp iti da flashuri din spate. Mai vezi pareri pe Astraforum. Chiar daca nu conduci sportiv, o rezerva de putere e necesara ptr. siguranta. Nemtii au scos de curand

noul Astra cu motor 1.4 Turbo ECOTEC®, 88 kW (120 PS) : http://www.opel.de/content/shop/cars/astra-ng/pro… , dar la noi nu stiu cand se va aduce. Eu am facut efortul de cumpara 1.4 Turbo ECOTEC®, 103 kW (140 PS), am asteptat comanda peste 4 luni (de m-a prins si cresterea TVA ! : < #$%) , dar consider ca masina merita!

Reply
Arpad Borsos 28 august 2010 - 21:50

Am si eu cateva intrebari legate de motorul 1.4 turbo la noul Astra …As vrea sa stiu daca consumul mixt chiar nu trece peste 7L/100 km si daca feeling-ul in momentul accelerarii da senzatia de faptul ca te impinge in scaun.

Imi place foarte mult design-ul dar vreau sa am ceva info pana cand ma duc la drive test….ma poate ajuta cineva cu niste raspunsuri? as prefera pe cineva care poseda un astfel de model.

Reply
Arpad Borsos 28 august 2010 - 19:50

Am si eu cateva intrebari legate de motorul 1.4 turbo la noul Astra …As vrea sa stiu daca consumul mixt chiar nu trece peste 7L/100 km si daca feeling-ul in momentul accelerarii da senzatia de faptul ca te impinge in scaun.
Imi place foarte mult design-ul dar vreau sa am ceva info pana cand ma duc la drive test….ma poate ajuta cineva cu niste raspunsuri? as prefera pe cineva care poseda un astfel de model.

Reply

Lasa un comentariu