Acasa Revista Presei Revista presei, 25 august: Doar 3 importatori auto sunt profitabili. In Beijing sunt cumparate 1.231 masini noi zilnic. Criza a ucis Mazda3 MPS Evolution

Revista presei, 25 august: Doar 3 importatori auto sunt profitabili. In Beijing sunt cumparate 1.231 masini noi zilnic. Criza a ucis Mazda3 MPS Evolution

de Adrian Niculescu

Revista Presei

Doar trei dintre primii zece importatori au inregistrat profituri in crestere fata de anul anterior, in timp ce doi au raportat pierderi insemnate. Perspectivele pentru 2009 sunt sumbre.

Scaderea vanzarilor de autovehicule de la sfarsitul anului trecut isi arata efectele si in rezultatele financiare raportate de cei mai puternici importatori catre Ministerul Finantelor. Conform datelor publicate de aceasta institutie, primele zece companii au realizat, anul trecut, o cifra totala de afaceri de 10,72 miliarde de lei, in crestere cu exact un miliard lei fata de anul 2007, scrie capital.ro.

Constructorul japonez Mazda a anuntat ca abandoneaza proiectul Mazda3 MPS Evolution, care presupunea dezvoltarea unei versiuni cu 300 de cai si tractiune integrala a modelului compact, potrivit automarket.ro.

Conform The Economic Times, in primele 7 luni ale lui 2009 vanzarile de masini noi in Beijing au fost cu 9% mai mari decat in aceeasi perioada din 2008, cifrandu-se la 261.000 de masini. Din nou, o stire care vine sa confirme faptul ca piata auto chineza este o mina de aur pentru producatorii auto:in capitala Beijing s-a ajuns la o medie de 1.231 de masini noi cumparate zilnic, relateaza promotor.ro.

Autoritatile din Marea Britanie au constatat ca numarul soferilor care raman in pana de carburant pe autostrazi este in crestere. Greu de spus daca acest lucru se intampla din cazuza crizei sau nu, dar cert este ca aproape 16.000 de soferi britanici au facut ceea ce romanii numesc „pana prostului” in perioada 1 iulie 2008 – 30 iunie 2009. In medie, peste 40 pe zi, potrivit stiriauto.ro.

Lasa un comentariu