Acasa Dacia Jumatate din dealerii Dacia din Romania s-au modernizat. Clientii au parte de “livrare surpriza”

Jumatate din dealerii Dacia din Romania s-au modernizat. Clientii au parte de “livrare surpriza”

de Adrian Mitrea

Dacia Evolution Plus (sursa - 0-100.ro)

Peste 50% din reteaua nationala de dealeri Dacia a fost modernizata si adusa la noi standarde de prezentare si expunere, investiile ridicandu-se la jumatate de milion de euro pentru 40 de showroom-uri. Conceptul presupune inclusiv “livrarea-surpriza” pentru clientii persoane fizice sau pentru cei de flote care nu cumpara mai mult de 2-3 masini.

Astfel, din intraga retea de circa 80 de centre, 40 au fost modernizate in perioada iunie 2014-decembrie 2015. Restul urmeaza sa ajunga la cele mai noi standarde pana la inceputul anului 2017. Conceptul se numeste Dacia Evolution Plus. Fata de alte tari, in care exista Dacia Evolution, termenul Plus desemneaza facilitati si mai extinse pentru clienti.

Clientii persoane fizice sau clientii de flote care nu cumpara mai mult de 2-3 masini au parte de o livrare speciala. Pe o laterala a showroom-ului exista o incapere dedicata livrarilor, iar masina isi asteapta acolo proprietarul. Este acoperita cu o husa albastra si are langa ea un piedestal pe care sunt inscriptionate numele clientului, data livrarii si modelul masinii. Fiind primul contact al clientului cu masina, cei de la Dacia s-au gandit sa transforme livrarea intr-o mica sarbatoare si elemente surpriza. S-a intamplat, spre exemplu, ca sotia unui client sa devina complice dealerului si sa puna in masina copiii familiei. Astfel, cand husa a fost scoasa, sotul si-a vazut atat masina, cat si copiii iesind din ea.

De aceasta livrare au parte toti clientii marcii care cumpara un numar mic de masini (una, doua sau trei), din motive evidente: ar fi fortat sa pui huse pe o flota de 50 de masini si sa le dezvelesti pe fiecare in parte.

Prin modernizarea showroom-urilor se urmareste ca acestea sa devina mai primitoare si mai adaptate la asteptarile clientilor.

Noul concept de showroom aduce nu doar o evolutie importanta a ambiantei din interiorul spatiilor de expunere a vehiculelor, ci si o imbunatatire a conditiilor de primire a clientilor.

Mobilierul nou, modern, prezenta unei zone de tip lounge si a unui spatiu pentru copii, prezentarea detaliata si accesibila a serviciilor propuse si a diferitelor oferte de finantare, sunt tot atatea elemente destinate sa asigure o interactiune mai profesionista si mai eficienta cu clientii. Noutatile gamei Dacia sunt mai bine puse in valoare, iar accesul clientilor la informatii are loc intr-o atmosfera calda, primitoare.

La randul lor, atelierele service dispun de acum de o zona dedicata primirii clientilor in timpul receptiei vehiculelor. Utilizarea de tablete pentru redactarea documentelor de receptie si de livrare a vehiculelor in service, precum si prezentarea dinamica a ofertelor in vigoare pe ecrane LCD, asigura economie de timp pentru clienti.

Lasa un comentariu