Acasa Foto FOTO: Peugeot 301 costa in Romania de la 10.900 euro, TVA inclus

FOTO: Peugeot 301 costa in Romania de la 10.900 euro, TVA inclus

de Vlad Barza

Peugeot 301 la salonul SAB&A (sursa - HotNews)

Sedanul Peugeot 301, model mai accesibil gandit pentru pietele emergente, costa in Romania intre 10.900 si 14.700 euro in functie de echipare si motorizare. Masina este produsa in Spania, e disponibila cu trei versiuni de motorizare cu puteri intre 72 si 115 CP si lansarea sa marcheaza o schimbare radicala in denumirea modelelor marcii franceze.

Peugeot 301 este disponibil in trei versiuni de motorizare: doua pe benizna (1,2 VTi 72 CP si 1,6 VTi 115 CP) si un diesel (1,6 HDI 92 CP). Exista trei versiuni de echipare: Access, Active si Allure, iar preturile pornesc de la 10.900 euro, TVA inclus, pentru varianta cu motor pe benzina de 72 CP, nivel de echipare Access.

In echiparea de top Allure, cu motorul de 115 CP benzina si cutie automata, pretul este de 14.700 euro, iar la diesel preturile pleaca de la 12.900 euro pentru echiparea de baza si ajung la 14.700 euro in echiparea cu cele mai multe dotari.

Printre dotarile optionale se numara vopseaua metalizata (306 euro), asistenta la parcare spate (210 euro) si scaune fata incalzite (210 euro).

click aici pentru galeria foto

Pana pe 18 noiembrie modelul este la promotie, pretul fiind cu aproape 1.000 de euro mai mic la fiecare versiune fata de preturile din lista.

Consumul mediu mixt anuntat pentru motorul pe benzina 72 CP este de 5,3 litri/100 km si de 6,5 litri/100 km pentru motorul de 115 CP cu cutie manuala. In versiunea cu cutie automata consumul comunicat este de 7,3 litri. La diesel constructorul a comunicat un consum mediu mixt de 4,3 litri/100 km.

Peugeot a prezentat la salonul de la Paris modelul 301, francezii spunand insa ca nu este vorba de o masina low-cost care sa concureze cu Dacia, ci de un model mai accesibil ca pret adresat in special pietelor emergente unde clientii sunt foarte sensibil la acest capitol. E de asteptat ca noul Logan sa coste de la circa 7.000 de euro si sa ajunga la 11.000 de euro cu maxim de dotari, astfel ca va exista o diferenta de 3-4.000 de euro fata de modelul autohton.

Masina este produsa in Spania (uzina Vigo) si va fi lansata in noiembrie 2012 intr-o serie de tari in Europa Centrala si de Est, precum si in Rusia, Orientul Mijlociu, America Latina si Africa. Peugeot 301 are un portbagaj de 506 litri si 4,44 metri lungime.

Odata cu Peugeot 301, producatorul auto francez anunta schimbari radicale in denumirea modelelor. Cifra sau cifrele “0″ (zero) din centru vor fi pastrate asa cum sunt, ca simbol al Peugeot, iar prima cifra va desemna clasa automobilului, ca si pana acum. Modificarile de strategie privesc ultima cifra din numele modelului, care vor arata apartenenta masinii intr-o anumita clasa de pret, nu generatie. In plus, pentru noile generatii de masini nu vor mai fi modificate ultimele cifre din denumire.

Daca modelul 207 a inlocuit 206, iar 207 a fost inlocuit de 208, in viitor numele va ramane 208 pentru modelul Peugeot de clasa mica. La fel si la 308, care a inlocuit 307. Pentru masinile compacte va fi pastrata cifra 3 la inceputul numelui, iar cifra 1 de la sfarsit (301) va denumi un model de intrare in gama, iar cifra 8 la sfarsit (308) denumeste o versiune varf de gama in familia de modele compacte (care incep cu cifra 3).

comenteaza si pe clubcitroen si psaclub

Lasa un comentariu