Mazda6 a primit in martie mici imbunatatiri stilistice si tehnice, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, iar acum masina este disponibila in Romania, cu sase versiuni de motorizare, la preturi cuprinse intre 21.990 si 30.390 euro, inclusiv TVA, a anuntat importatorul.
Toate propulsoarele corespund normelor Euro 5, taxa pe poluare auto din Romania fiind zero lei.
De la lansarea celei de-a doua generatii, in 2008, si pana in prezent, au fost livrate circa 300.000 de unitati Mazda6 in lume, dintre care aproape 150.000 de exemplare in Europa.
La exterior, Mazda6 facelift integreaza noua grila frontala a gamei, iar farurile si stopurile au fost redesenate. Aspectul atletic este completat de liniile fluide demarcate de o linie care traverseaza noua grila, aripile si capota.
In plus, au fost introduse jante noi de 17 si 18 inchi, mai usoare cu un kilogram fata de versiunea anterioara si cu aspect tridimensional.
Gama de culori include zece nuante, dintre care doua noi la nivelul intregii linii Mazda – Clear Water Blue Metallic si Midnight Bronze Mica. Alte doua culori speciale sunt disponibile pe Mazda6: Graphite Mica si Black Mica.
La interior materialele au fost revizuite si au fost introduse noi tipuri de tapiterie. Comenzile sistemului de climatizare si de sunet precum si manerele portierelor sunt acum incadrate de inele cromate, iar o noua nuanta de negru este folosita la finisaje.
Pentru functionalitate si manevrabilitate crescute pozitia comenzilor de pe volan a fost revizuita, fiecare comanda avand acum o singura functie.
De asemenea, suspensia a fost revizuita, fiind acum mai silentioasa.
Dotarile standard de siguranta pasiva includ sase airbag-uri, tetiere active si pedalier deformabil, iar cele active cuprind sistemul ABS, distributia electronica a fortei de franare (EBD), sistemele DSC (controlul dinamic al stabilitatii denumit si ESP sau ESC la alte marci) si TCS (controlul tractiunii), ESS (sistem ce aprinde luminile de avarie la franari bruite), si RVM (pentru monitorizarea partii din spatele autovehiculului).
In premiera pe Mazda6 a fost introdusa functia de asistenta la urcare (HLA) ce usureaza plecarea din rampa. In momentul in care autovehiculul se afla in rampa sistemul calculeaza gradul de inclinare prevenind prin franare automata deplasarea in spate. Acest sistem se mai numeste si Hill Holder la alte marci.