Volkswagen ID.3 cu discount 4.500 Euro și livrare din stoc – să fie acesta cel mai bun moment să cumperi unul? ID.3 a ajuns în acel punct al carierei sale comerciale în care este suficient de matur și „plantat” pe piață încât termenul de onorare a comenzii să fie rapid (livrare din stoc), iar prețurile să fie ajustate (discount 4.500 Euro). În plus, cine preferă să cumpere un ID.3 configurat de la zero – deci nu unul din stoc – va primi direct versiunea restilizată, în câteva luni.
Volkswagen ID.3 este disponibil cu baterii de 58 kWh și 77 kWh, iar motorul electric dezvoltă 204 Cai Putere (CP).
Acum, în vara lui 2023, mașina beneficiază de o versiune de software îmbunătățită semnificativ față de anul lansării pe piață a modelului (2020). Dacă inițial mașinile veneau cu software ID. 2.1, acum s-a ajuns la ID. 3.2.
Volkswagen ID.3 cu discount 4.500 Euro și livrare din stoc
În România, Volkswagen ID.3 poate fi livrat din stoc. Toate mașinile din stoc (de la dealeri sau de pe platforma online) au discount 4.500 Euro. În acest caz, livrarea este imediată.
Astfel, inclusiv achiziția fără Programul Rabla Plus devine mai tentantă. Mai ales în contextul în care fondurile se epuizează rapid. Un loc în Rabla Plus a devenit foarte greu de prins.
Clienții care preferă totuși o configurație cu totul și cu totul nouă pot configura direct o versiune restilizată a lui ID.3. În acest caz livrările vor fi onorate în T4 2023.
- Volkswagen ID.4 și Volkswagen ID.3. Asemănări, diferențe
- Cât costă o baterie de mașină electrică în 2023? S-a ajuns la circa 155 USD pentru 1 kWh
- O zi cu mașina electrică
- Unde am încărcat mașina electrică în 2022 și ce urmează în 2023
Realizarea acestui clip a fost posibilă cu sprijinul Volkswagen România, și este un advertorial realizat pentru promovarea modelului Volkswagen ID.3.
4 comentarii
O ofertă tentantă pentru un EV accesibil ca VW ID.3! Discountul generos și livrarea rapidă merită luate în calcul de oricine caută un hatchback electric spațios și cu autonomie decentă. Restilizarea recentă îi oferă și un plus de prospețime. Moment excelent pentru a trece la mobilitate electrică cu un raport calitate/preț greu de egalat.
In comentariul de pe Youtube afirmai ca Rabla a devenit ceva foarte greu de obtinut (presupun ca e vorba de Rabla plus). E o informatie importanta, pana acum dublarea anuala a vanzarilor de BEV lasa impresia ca oricine avea rabdare pana la lansarea din fiecare an a programului sau pana la suplimentarea lui si obtinea subventia Rabla plus! Sunt curios cum va afecta vanzarile BEV, in special cele de Dacia Spring. Probabil s-a atins un prag si fondurile pe care guvernul e dispus sa le aloce pt Rabla plus nu mai acopera cererea; poate ar trebui sa inceapa sa reduca gradual subventia ca sa ajunga pt mai multi doritori.
Salut!
Da, așa este, programul Rabla Plus e tot mai greu de accesat. Cerere mare, fonduri puține. Subvenția a început să aibă niște limite, dar care momentan se aplică la pătura superioară de preț. Mașina trebuie să coste sub 75.000 Euro ca să intre în program. Clienții de Dacia Spring sunt cei mai mulți beneficiari ai Rabla Plus, deci deocamdată suferă cel mai puțin. Plus că rețeaua comercială e bine dezvoltată și au forța necesară să acceseze rapid acele fonduri (la persoane fizice se ocupă dealerul de Rabla Plus, spre exemplu). E foarte clar că Spring va fi aproape nevandabil fără Rabla Plus, la fel și e-up!. Mașinile care trec de 30.000 – 50.000 Euro preț de listă probabil că se vor vinde oricum.
Salut Adrian — off topic, nu trebuie sa publici mesajul asta
Nu am vazut mai nimic despre „invazia chinezeasca” a Europei, mai ales pe partea de electrice. Mi se pare ca in vest incep sa existe vanzari semnificative de masini chinezesti. Ce nu am vazut eu sunt studii de genul:
1. Cum se comporta o electrica dupa 10 ani de folosire? Sau dupa 160 000 km? Acest subiect e specific pt orice electrica. Am vazut doar rar prezentat cate un caz particular, dar putine studii serioase.
2. Ce infrastructura de service exista in functie de marca? Mie acest aspect mi se pare foarte important. Pot sa cumpar si o Tesla cu pret de duster, dar daca stau la Iasi si pt schimbat un orice trebuie sa vin pana la Bucuresti, mai e o afacere?
3. Dar daca ma arunc sa cumpar masini chinezesti despre care nu exista un „istoric” privind fiabilitatea? Nu am vazut pe nimeni sa avertizeze clientii europeni sa se gandeasca si la acest aspect. Plus ca retelele de service de marca chinezesti nu prea exista.
Una peste alta, daca un european ar analiza aspectele de mai sus cu atentie probabil ca ar alege electrice produse in Europa, de catre firme cu traditie – puterea si autonomia ne sunt scoase in fata – dar cand tragi linie dupa folosirea pe mai multi ani a unei masini, constati ca alte aspecte pot sa-ti faca viata faina sau … un iad … si lumea pare ca analizeaza din ce in ce mai superficial unele aspecte.
In concluzie, rugamintea mea era daca poti aborda si astfel de subiecte.
Mesajul acesta nu-si are loc aici, e doar pt tine, asa ca te rog nu-l publica.
O zi faina!