Acasa Foto Test Drive Nissan Juke 2019

Test Drive Nissan Juke 2019

de Adrian Mitrea

Nissan Juke, a doua generație, a crescut în dimensiuni, s-a maturizat, dar continuă să fie un „nebun” al industriei auto – prin designul îndrăzneț, combinațiile de culori vii și materialele variate ca textură și culoare. Nivelul calității percepute a crescut, materiale sunt mai bune, ergonomia sporită, iar gama de motorizări simplificată: un singur propulsor – 1.0 turbo pe benzină, 3 cilindri, cuplat fie la o cutie de viteze manuală cu șase trepte, fie la o transmisie automată cu dublu ambreiaj (DCT) ce reprezintă un mare pas înainte față de automata cu variație continuă (CVT) de pe prima generație. Am test noul Juke în Spania și am pregătit acest review extins.


Detalii

Marcă: Nissan

Model: Nissan Juke / Nissan Juke DIG-T DCT / Nissan Juke N-DESIGN

Producție: 2019

VIN: –

Caroserie: SUV/crossover, 5 locuri

Preț orientativ (fără TVA): 20.289 Euro (MT6) / 21.446 Euro (DCT7)

Preț orientativ (cu TVA): 24.143 Euro (MT6) / 25.520 Euro (DCT7)

Motor: 1,0 litri (999 cc), pe benzină, turbo, cu trei cilindri în linie (l3), 12 supape, montat transversal, injecție directă, intercooler, filtru de particule (GPF). Puterea maximă este 86 kW / 117 CP între la 5.250 rpm și cuplul maxim este 200 Nm disponibil între 1.750-3.750 rpm.

Transmisie: MT6, roți motrice față (FWD) / DCT7, roți motrice față (FWD)

Anvelope: Hankook S1evo 225/45 R19 96W

Acelerație 0-100 km/h: 10,4 secunde (MT6) / 11,1 secunde (DCT7)

Viteză maximă: 180 km/h

Consum mediu declarat (WLTP): 6,2 l/100 km (MT6) sau 6,4 l/100 km (DCT7)

Emisii (WLTP): EU6, 141 g CO2/km (MT6) sau 145 g CO2/km (DCT7)

Rezervor (litri): 46

Dimensiuni (mm): L 4.210 / w 1.800 / h 1.595

Portbagaj (litri): 422 / 1.088

Ampatament (mm): 2.636

Masă (DIN/EU): 1.107 kg / 1.182 kg (MT6) sau 1.132 kg / 1.207 kg (DCT7)

Cd: –

Punte față: Brațe independente, tip McPherson, arcuri elicoidale, amortizoare cu gaz, bară stabilizatoare, frâne cu discuri ventilate.

Punte spate: Punte H cu brațe trase (semi-independentă), arcuri elicoidale, frâne cu discuri pline.


Echipament standard (selecție)

Airbag-uri frontale pentru șofer și pasager; airbag-uri laterale pentru șofer și pasager; airbag-uri cortină; centuri de siguranță pretensionate; ABS; ESP; senzori de presiune în pneuri; geamuri elec­trice față-spate, cu impuls pe față; oglinzi exterioare reglabile electric și rabatebile electric; eleron; caroserie bi-coloră; faruri full LED; scaune față sport; schim­băt­or de viteze îm­brăc­at în piele; instrumente bord analogice + digitale; cotieră centrală faţă; climatizare automată; comenzi pe volan; Apple CarPlay și Android Auto.


Echipamente opționale (selecție – prețuri orientative în Euro, fără TVA)

Vopsea metalizată (450) sau vopsea metaliztă specială (620); pachet tehnologie (1.100) format din sistem ProPILOT, Arround View Monitor, asistentă marșarier cu avertizare trafic perpendicular (RCTA), cruise control/tompomat adaptiv, asistență unghi mort cu intervenție asupra sistemului de direcție, detector oboseală șofer, senzori de parcare spate.


Condus de Adrian Mitrea circa 130 km, cu un consum mediu real de 6,3 l/100 km. La finalul testului mașinile aveau circa 1.600 km la bord.


Link-uri și documente utile



20
Lasa un comentariu

avatar
5 Comment threads
15 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
13 Comment authors
Eftimiu GabrielgigelE RMihaiAdrian Mitrea Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
mihai
Cititor
mihai

Adrian, am căutat review-ul: nicăieri. Date tehnice, da, poze, da. Unde-i review-ul? Aaa, uite-l sus, e un video de 43 de minute. Nu, mersi. Nu petrec 43 de minute pentru un review auto. Prefer textul, ca să pot să sar peste paragrafele care nu mă interesează.

Ovidiu
Cititor
Ovidiu

cam lung, dar sincer nu ai ce-i sa-i reproshezi lui Andrei.

Sfatul meu e Improvise, Adapt, Overcome: click pe Setings (rotitza zimtzata) -> Playback Speed … si poti sa mergi lejer pana la 2 😉

un timisorean
Cititor
un timisorean

pe cand hybrid?

LucianD
Cititor
LucianD

DA, si eu aștept să vină cu tehnologia e-POWER pe modelele din Europa. Dacă va avea același succes precum are Leaf pe electric, dau lovitura! La Duster mă gândesc cel mai mult pentru implementarea electrificarii. Mioveniul poate adapta ușor producția pentru motoare electrice si baterii, made in România, evident!

Ovidiu
Cititor
Ovidiu

nu-i cam scump pe 24mii de euro totusi? mai ales pentru o masina cu 4 locuri?! (in spate e o bancheta cu doua locuri si o a treia centura pentru un supermodel care vrea sa stea pe muchiile tari dintre locurile alea).

Lansad la o parte astea, probabil ca masina asta va avea un success uimitor, la fel ca si modelul precedent…

Martinel
Cititor
Martinel

Pretul e foarte mare, comparat de exemplu cu Kona 1.6T AWD DCT. Acesta din urma vine cu performante si dotari superioare. Oare ce se intampla cu Nissan?

LucianD
Cititor
LucianD

Bineinteles că e prea scump pentru euro6! Vedeti promo la Hyundai Ionic hybrid si electric, în aceiași bani!

Mihai
Cititor
Mihai

3 cilindri, good joke, bad juke

E R
Cititor
E R

de la 1.6 Tekna 190 cai putere, motorul asta de 120 nu mai ofera acelasi fun. Parerea mea!

Eftimiu Gabriel
Cititor

Super tare articolul