Acasa Audi Audi în ofensivă: 20 de lansări în 2018, 11 SUV-uri noi până la final de 2019. Pe listă sunt și Q4, Q8 și e-tron

Audi în ofensivă: 20 de lansări în 2018, 11 SUV-uri noi până la final de 2019. Pe listă sunt și Q4, Q8 și e-tron

de Adrian Mitrea

Audi Aicon (sursa – Audi)

Audi declanșează o ofensivă nemaivăzută până acum, având în calendar 20 de lansări până la final de 2018, și un total de 11 SUV-uri noi până la final de 2019, unele dintre ele noi generații ale modelelor existente, dar și altele care n-au mai avut până acum un predecesor: Audi Q4, Audi Q8 și Audi e-tron (electric).

SUV-ul electric al Audi – pentru care compania a început deja să preia comenzi – va fi prezentat pe 30 August 2018 la Summit-ul Audi din Bruxelles. Odată cu acest model Audi introduce posibilitatea pentru clienți să cumpăre online funcții ale mașinii. Mai concret, hardware-ul va fi instalat pe automobil, însă clienții vor putea debloca anumite funcții și opțiuni ulterior achiziției, online, contracost. Este de așteptat ca această practică să devină răspândită la Audi, dar și la alte mărci.

Audi intenționează să-și crească vânzările de modele vârf de gamă cu 50%. Asta înseamnă mașini mai scumpe pe stradă și marje de profit îmbunătățite.

Dintre noile modele anunțate de Audi putem nota următoarele:

  • Audi Q3 (nouă generație) va fi lansat până la final de 2018.
  • Audi SQ2 (versiune sportivă a lui Q2) va fi lansat până la final de 2018.
  • Audi e-tron va fi prezentat în 2018 și livrările către clienți vor demara în 2019.
  • Audi Q8 va fi lansat pe final de 2018.
  • Audi Q4 va fi lansat în 2019.

Modelele Audi Q2 L și Audi Q5 L vor fi lansate pe piața din China: sunt versiuni cu ampatament mai mare (deci modele mai lungi) ale modelelor din care derivă, cunoscut fiind apetitul chinezilor pentru mașini cu ampatament mare, chiar dacă e vorba despre SUV-uri compacte.

Mergând mai departe în timp, Audi intenționează să lanseze în 2021 primul său model autonom, automobil care va deriva din conceptul Audi Aicon.

Audi Aicon (sursa – Audi)

Ca țintă de vânzări globală pentru 2018 Audi se așteaptă la un volum similar cu cel avut anul trecut circa 1,87 milioane unități. Până în 2025 obiectivul Audi este să vândă 800.000 mașini electrificate pe an. Audi așteaptă o marjă de profit între de 8-10% pentru acest an. Această țintă de profitabilitate este strategică la Audi și s-a menținut constantă în timp.

Toate aceste anunțuri au făcute în cadrul celei de-a 129-a adunari generale a conducerii Audi, ocazie cu care conducerea prezintă acționarilor planurile de viitor.

Aceste informații vin la doar o zi după ce în presa germană au apărut articole conform cărora există suspiciuni că Audi ar avea instalate pe mașinile sale soluții de trucare a emisiilor, necunoscute până în prezent, la unele modele cu motoare V6 TDI.

Audi Aicon (sursa – Audi)

8
Lasa un comentariu

avatar
2 Comment threads
6 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
FlorindodoiBanelCristi LeoveanuAdrian Mitrea Recent comment authors
  Subscribe  
noi vechi
Notifica-ma despre
Sorin Anghel
Cititor
Sorin Anghel

Cu alte cuvinte, pretul de vanzare pentru cel mai slab model din gama, va fi suficient de mare incat sa justifice costul de productie al modelului full-options. Altfel producatorul nu si-ar permite sa vanda masini cu hardware instalat dar inactivat software. Ma intreb cat succes comercial va avea acesta abordare?

Florin
Cititor
Florin

Foarte amuzanti astia de la Audi. Au iesit pe penultimul loc la fiabilitate pe ultimii 3 ani, si in loc sa rezolve problemele, au scos un nr. si mai mare de modele, care „sigur” vor fi si mai fiabile. Ca sa nu mai zic ca la inselaciunea cu emisiile au raspuns cu o inselaciune noua. Pentru cine se intreaba pe ultimul loc la fiabilitate a iesit BMW. Ce altceva s-ar putea spune decat: german engineering at its finest.

http://www.jdpower.com/press-releases/2017-uk-vehicle-dependability-study