Volkswagen incearca sa convinga fanii marcii ca noul Polo este cel mai bun dintre toate generatiile de pana acum, iar ca principale argumente aduce consumul de carburant mai redus si noi tehnologii inovatoare, cum ar fi transmisia automata DSG, disponibila pentru prima data pe un Polo. Pana la proba contrarie, ii credem pe cuvant.
In Romania, noul Polo va putea fi precomandat din luna iunie, urmand sa fie livrat incepand cu luna septembrie a acestui an.
Bucureşti, 18 mai 2009-Volkswagen îţi prezintă modificările esenţiale ale noului Polo în comparaţie cu generaţia anterioară:
Noi motoare TSI şi Common Rail TDI ,
Toate propulsoarele respectă standardele de emisii Euro-5, reducere cu până la 20 de procente a consumului de carburant;
Versiunea cu BlueMotionTechnology impune noi standarde cu un consum de carburant de numai 3.6 litri,
Cutia DSG inovatoare cu 7 trepte este disponibilă pentru prima dată la modelul Polo
Este primul model din clasa A0 care respectă noile standarde mai stricte pentru EuroNCAP de 5 stele greutatea caroseriei este redusă cu 7.5 procente; greutatea de ansamblu redusă cu 2.5 procente.
ABS în versiunea standard de echipare – în întreaga lume
ESP în versiunea standard de echipare – pe toate pieţele importante din Europa
Airbag pentru zona capului şi toracelui în versiunea standard de echipare – pe toate pieţele importante din Europa
Lumini statice de viraj, integrate în proiectoarele de ceaţă
Sisteme audio şi de navigaţie de la modelele din clasele superioare (Golf, Passat)
Un nivel de calitate complet nou pentru clasa A0
Cele mai bune performanţe de asigurare la clasa A0
Lungime: 3,970 mm (+54 în comparaţie cu modelul anterior)
Lăţime: 1,682 mm (+32 în comparaţie cu modelul anterior)
Înălţime: 1,453 mm (-14 în comparaţie cu modelul anterior)
Ampatament: 2,470 mm (+04 în comparaţie cu modelul anterior)
Ecartament: faţă 1,463 mm (+29 în comparaţie cu modelul anterior)Spate 1,456 mm (+30 în comparaţie cu modelul anterior)
Noul Polo va fi disponibil in variantele de echipare Trendline, Comfortline şi Highline.
Propulsoare disponibile la lansarea modelului în septembrie 2009
1.2 MPI cu 44 kW / 60 CP
1.2 MPI cu 51 kW / 70 CP
1.4 MPI cu 63 kW / 85 CP
1.6 TDI cu 55 kW / 75 CP
1.6 TDI cu 66 kW / 90 CP
1.6 TDI cu 77 kW / 105 CP
Transmisii pentru propulsoare pe benzină şi linii de echipare disponibile pentru aceste variante
1.2 MPI cu 44 kW / 60 PS, SG-5* / Trendline
1.2 MPI cu 51 kW / 70 PS, SG-5 / Trendline, Comfortline
1.4 MPI cu 63 kW / 86 PS, SG-5, DSG-7* / Comfortline, Highline
1.2 TSI cu 77 kW / 105 PS, SG-6, DSG-7 /Comfortline, Highline
Transmisii pentru propulsoare pe motorină şi linii de echipare disponibile pentru aceste variante
1.6 TDI cu 55 kW / 75 PS, SG-5* / Trendline
1.6 TDI cu 66 kW / 90 PS, SG-5, DSG-7* / Comfortline, Highline
1.6 TDI cu 66 kW / 90 CPat 96 g/km CO2, SG-5 /
pachetul BlueMotionTechnology pentru Comfortline, Highline1.6 TDI cu 77 kW / 105 PS, SG-5 / Comfortline, Highline
Sursa: Porsche Romania