Acasa Dacia Centrul Tehnic Titu al Renault are un nou director, tot o femeie: Ioana Manda. Si Directia Logistica de la Mioveni are un nou sef, dupa ce Stefan Gaibu a fost avansat

Centrul Tehnic Titu al Renault are un nou director, tot o femeie: Ioana Manda. Si Directia Logistica de la Mioveni are un nou sef, dupa ce Stefan Gaibu a fost avansat

de Adrian Mitrea

Ioana Manda (sursa - Renault Grup Romania)

Ioana Manda (52 ani) devine noul director al Centrului Tehnic Titu (CTT), acesta fiind parte a centrului de inginerie Renault Technologie Roumanie (RTR). Ioana Manda o inlocuieste pe Anica Muntean (52 ani), care devine director Proiect in cadrul Grupului Renault Romania. Si la Directia Logistica de la Mioveni se petrece o schimbare: actualul director, Stefan Gaibu (40 ani), va ocupa postul de sef Proiect Operatiuni Logistice ALE (Alianta Logistica Europa) Corporate, la Renault, in Franta, iar locul sau din Romania va fi preluat de Graham Lawrence Aylett (43 ani).

Ioana Manda si-a inceput cariera profesionala la Dacia in anul 1983. In cadrul uzinei a avut mai multe responsabilitati din functiile de subinginer, sef Grupa Tehnologie, sef laborator, sef echipa, sef program Metrologie, sef Serviciu Metrologie, sef departament Calitate Mecanica, sef departament Fabricatie Cutii de Viteze TL si sef departament Calitate Uzina Vehicule Dacia.

Din iunie 2016 ocupa functia de director al Centrului Tehnic Titu (CTT).

Anica Muntean a absolvit Institutul Politehnic Traian Vuia din Timisoara. In 1989, prin repartitie guvernamentala, si-a inceput cariera la Dacia, ca inginer tehnolog, si a participat la numeroase proiecte din inginerie. In anul 2000 Anica Muntean a preluat conducerea serviciului de metode Montaj, iar in 2004 functia de sef departament inginerie Montaj.

In 2008 a devenit director Inginerie Vehicul Descentralizata, care coordoneaza activitatea de inginerie proces pentru fabricatie uzina Vehicule la Mioveni, fiind prima femeie din fruntea unei directii de inginerie din Romania si singura femeie care conducea un departament de acest tip in Grupul Renault la nivel mondial. Din 2011 Anica Muntean a fost director al Centrului Tehnic Titu, iar din iunie 2016 preia noi responsabilitati in calitate de director Proiect la nivelul Grupului Renault Romania.


Centrul Tehnic Titu

Inaugurat in 2010, Centrul Tehnic Titu (CTT) este responsabil de testarea vehiculelor si componentelor mecanice in diversele faze ale proiectelor gamei Global Access. CTT face parte din Renault Technologie Roumanie (RTR), cel mai mare centru de inginerie al Renault din afara Frantei.

CTT are 450 de angajati, o suprafata de 350 hectare, din care 48.000 mp  suprafata construita, zeci de bancuri de teste pentru vehicule si componente mecanice, 32 km de piste.

La Titu, toate prestatiile vehiculelor sunt verificate in cele mai diverse conditii de utilizare. Zeci de bancuri de incercari, destinate vehiculelor si componentelor acestora, permit recrearea unor conditii de functionare extreme: rezistenta la frig, simulator de expunere la soare, cabina de ploaie etc…

De asemenea, zece tipuri de piste, cu o lungime totala de 32 km, sunt utilizate pentru a analiza comportamentul masinilor: pista rapida, pistele panta, zonele de proiectie pietre sub caroserie, zonele de trecere prin vaduri cu apa, etc…


Stefan Gaibu este absolvent al Universitatii de Medicina si Farmacie Nicolae Testemitanu din Republica Moldova. A urmat doua programe de MBA in Franta. Se angajeaza in anul 2001 la Dacia ca organizator Transport, ulterior ocupand pozitiile de sef serviciu Transport si Gestiune Ambalaje, sef departament Transport National, sef departament Transport Piese si Vehicule. In anul 2012 este numit director executiv adjunct al Directiei Logistice Dacia, iar din luna iunie a acestui an este propus pentru functia de sef Proiect Operatiuni Logistice ALE (Alianta Logistica Europa) Corporate, la Renault, Franta.

In locul lui Stefan Gaibu, la conducerea Directii Logistice Dacia din Mioveni vine Graham Lawrence Aylett. El este de origine britanica, a urmat studii de Logistica si Supply chain management. Are o experienta profesionala indelungata in domeniul logisticii auto, obtinuta la Centrul de Piese de Schimb Renault-Nissan din Lutterworth, Marea Britanie, unde si-a inceput activitatea in anul 1991. Pana in 2010 a avut o serie de responsabilitati in calitate de sef proiect sau sef al Centrului Logistic.

S-a alaturat mai apoi Grupului Renault Romania, in fruntea Centrului de Piese de Schimb de la Oarja (parte a Renault Comercial Romania), in calitate de director. Din iunie 2016 ocupa functia de director al Directiei Logistice de la Mioveni.


Directia Logistica a Renault din Romania

Situata pe platforma industriala de la Mioveni, Directia Logistica asigura atat expedierea componentelor vehiculelor din gama Dacia, Renault si Nissan catre uzine ale Aliantei Renault-Nissan in lume, cat si pe cea a vehiculelor finite pe teritoriul Romaniei si la export, catre reteaua comerciala.

Directia Logistica cuprinde si centrul logistic AILN (Alliance International Logistic Network), care a implinit in 2015 zece ani de existenta.

AILN Mioveni asigura importul si expeditia pieselor catre uzine ale Aliantei Renault-Nissan din lume. In total, la nivelul Grupului Renault, sunt zece centre logistice AILN, iar cel din Romania, de la Mioveni, este cel mai mare.

Lasa un comentariu