In campaniile outdoor pentru automobile vedem mereu masini cu numere de inmatriculare straine, unele chiar din Marea Britanie, sau, in cel mai bun caz, o placuta cu numele modelului respectiv in loc de numar. Pentru a promova noul BMW X6 in Romania, importatorul local al marcii germane utilizeaza o fotografie realizata de romanul Ciprian Mihai, cunoscut cititorilor de presa auto prin fotografiile pe care le face pentru portalul Automarket.ro.
„Promovarea noului BMW X6, unul dintre ce le mai importante modele ale marcii pentru piata autohtona, debuteaza cu o campanie outdoor construita pe baza unei fotografii facute in Romania. Este pentru prima data cand o campanie locala este construita pe baza unui vizual realizat in Romania”, a anuntat BMW Group Romania, intr-un comunicat de presa.
Imaginea plaseaza noul model BMW in capatul unui traseu acoperit de zapada, cu munti incercuiti de nori in fundal. Decorul alb face trimitere la tractiunea integrala BMW xDrive si pune in evidenta culoarea rosie a masinii.
„Cred ca dintotdeauna ne-am dorit – atat noi, cat si agentiile noastre – sa avem o campanie mare, pentru un model important, facuta in Romania. Am reusit cu campania de lansare a noului BMW X6, care a inceput deja cu outdoor, urmand ca in ianuarie, devreme, sa inceapa si restul media mix-ului pregatit pentru lansare”, a declarat Nina Bratfalean, marketing manager BMW Group Romania, intr-un comunicat de presa.
„Provocarea a fost sa cautam o locatie potrivita pentru a putea avea o atmosfera perfecta pentru masina. Am vrut sa ii redam puterea, prezenta impresionanta a noului model si panorama din Muntii Bucegi s-a dovedit, in final, alegerea perfecta. Pana la ora shooting-ului, vremea nu a tinut cu noi: ceata, burnita, lumina putina. Imediat ce am ajuns pe platoul Trei Brazi din Predeal, totul s-a schimbat: soare puternic si perfect pentru scena, cu nori pierduti in muntii din fundal. A fost o experienta pe care o cautam de mult. Imi place sa fac sedinte foto complexe, dar in crearea unei singure imagini totul trebuie sa fie perfect: incadrarea, lumini si umbre, detalii. in acelasi timp trebuie sa poti capta dintr-o singura privire atentia. si pentru tot acest efort ai un singur cadru si o singura sansa. Nu este ca la o sedinta foto obisnuita unde spun o poveste prin succesiunea imaginilor. La toate acestea se adauga provocarea legata de timpul limitat cu lumina optima, vremea. A fost o zi cand totul a functionat perfect”, a povestit fotograful Ciprian Mihai despre proiect.
Mai multe despre noul BMW X6 poti citi AICI.